![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
...og da har jeg virkelig møtt veggen og innser denne kroppen trenger noen dager med opplading av batteri. Nå skal bare sekken pakkes, og innom et lite kundemøte og fortelle de at jeg forlater denne jord (for noen timer i slengen), mens jeg jakter på varmere strøk. To ganger MD og stor fugl venter i dag.
Måtte alle ha en bedre dag enn dette... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Huff og huff PH...
Å møte veggen på den måten er da ingen forunt......Nyt dagene med sekk på rygg samt flere ganger MD og lad batteriene og kjenn gnisten komme signende...saaaakte - men sikkert tilbake igjen! Riktig god påske! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad påsk!!! Blir tre timer i butikken i dag før det blir ordentlig påskefri... Hovedstaden byr på sludd - men det forsinker ikke ettermiddagens skifte av dekk... NÅ er det sommer!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
gald påsk - da er Kreta-turen betalt, klærne vasket og sekken pakket - jeg er klar for å dra tilbake til snøen (hvorfor gjør vi egentlig dette mot oss selv hvert år??), og noen dager på fjellet. Nå kan våren komme!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ugudelig indeed.. Men det hjelper at det er første dag av seks fridager (Noe som ble feiret i går kveld på byen, og forårsaket ugudeligheten...)
"Fridagene" skal bli brukt på PHP, PHP og litt mer PHP.. (lage websider sjø..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortsatt sol og varmt i ATL. Som vanlig er det kjoelig om morgenen, men det blir fort varmt.
Ikke mye paaskestemning her, men kjerringa er sur paa meg fordi jeg reiser til Ft. Drum paa paskeaften .. Men selv mistet jeg alt som heter paaskestemning da jkeg forlot Norge .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
hehe, har reist fra påskemaset jeg også. Her har jo alle springbrak. Påskeaften våkner jeg nok opp på et billig hotell i chicago, klar for å tilbringe dagen i et fly. Ikkenoe som slår det, men drar (dessverre) hjem til Norge...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god torsdags morgen alle! | ENGM RAMP | Flyforum | 18 | 23-04-2009 13:34 |
Riktig go tirsdag alle.... | ENGM RAMP | Flyforum | 22 | 04-12-2007 19:42 |
Ønsker alle her en riktig god 17.mai | ATC-flyradar | Flyforum | 28 | 17-05-2007 20:17 |
Ha et riktig godt nyttår alle sammen | putzmeister | Flyforum | 0 | 31-12-2006 15:47 |