![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hola!
Har mer eller mindre landet(!) på en reise til Minsk med Belavia t/r fra Stockholm. Er litt småskeptisk, men ser de flyr til stort sett alle hovedsteder i Europa Noen som har erfaringer/meninger/fakta rundt dette flyselskapet som de ønsker å dele med almuen?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jag flög den sträckan förra året men har tyvärr inga direkta minnen av det mer än att det var en CRJ-200 och att det tog en stund att ordna visumet och försäkringarna på plats i Minsk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det føles litt som du er i Hviterussland når du kommer inn i flyet og blir der til du er ute av det igjen når du lander i Stockholm. Så du får jo forlenget den kulturelle opplevelsen med et par timer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei!
Takker så meget for svar. Ser fram til en helhetlig opplevelse t/r ARN og skal smøre tålmodighet all-over til visumprosessen. Quote:
Søk på feks wideroe.no ga meg aldri noe gunstig alternativ uten å måtte stå opp før spurven har fått ut morramiget eller ankomme langt etter at Derek har løst saken... At jeg ikke har flydd med selskapet før er selvfølgelig ren bonus, såfremt det framstår som trygt og pålitelig.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Noen erfaringer med WY & QR med en lengre transit enn 8 timer? | A340 | Reiseforum | 19 | 04-05-2013 23:31 |
Belavia tillbaka i Stockholm | peraARN | Flyforum | 0 | 25-06-2010 18:16 |
Belavia Belarussian Airlines på BGO straks. | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 0 | 17-06-2010 13:08 |
Erfaringer med OSL-AMS-LAX med KLM? | Chris3rn | Reiseforum | 14 | 24-02-2009 19:22 |