![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hadde opprinneling noen relativt billige billetter mellom Oslo og Belfast vi all verdens steder, men pga ombookinger og forsinkelser og tull og tøys sitter jeg med masse forskjellige booking klasser på boarding kortene mine. Lurte da på om noen som vet om man får full eller bare 25% opptjening på følgene klasser med følgene flyselskaper.
Lurer også på om Star Alliance partnerene bruker samme bokking klasser? Uansett dette er klassene jeg lurer på: SAS: M LH:M, W BMI: V, Y Har ikke tålmodighet på å vente til poengene blir registrert, noe som av erfaring med spesielt BMI har tatt tid før. Så hvis noen kan hjelpe meg har hadde det vært topp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Points for cancelled flights
If you are involuntarily re-accommodated on a EuroBonus partner or a non airline partner, you may request your points for your original flight itinerary.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Linkene funker ikke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
De var sakset fersk ut av scandianvian.net i går, men den siten er ikke alltid like koselig å linke til. I prinsippet gjør slik:
- gå til http://scandinavian.net - velg alt annet enn norsk site, engelsk er fint. - gå til EuroBonus-siden og logg inn (jada, funker fra norske, men får da være grenser for hvor mange browsere man skal åpne). - klikk på EuroBonus-fanen på toppen - Velg resp. "SAS and points" eller "Star Alliance and points" på meny til venstre. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||