![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har seg sånn at jeg vurderer å ta en tur til Dubai for å feire nyttår. Prisene var jo helt hinsides for betalte billetter pga høysesong, men så kom jeg jo på at Avianca Lifemiles har salg og dette er noe man kan benytte for også å fly litt mer komfortabelt. Men awardseter er også noe som det er knapt om og alternativet som dukket opp var SAS/Egyptair via København og Cairo. Har hørt mye rart om Cairo flyplass, men de har åpna en ny terminal så så ille kan det vel ikke være? Hvordan er Egyptair i lufta? Skjønner at dem er tørrlagte, men litt diskresjon kan man ta med seg sin egen øl (noe de jo selger plenty av kaldt på Kastrup) såvidt jeg har lest.
Hjemreisa som er skissert var jo latterlig lang så tror jeg benytter Lifemiles en vei og betaler en billett hjemover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Do it! Og lag en liten rapport , vi skal innom CAI på nyåret.
![]() Edit: Riktignok ikke fra CAI, men litt MS iallefall: http://forum.flyprat.no/showpost.php...9&postcount=27 (se halvveis nede i posten) Last edited by nime; 15-12-2013 at 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Denne ideen får muligens passere, sjekket selvsagt ikke hotellprisene og det var alt annet enn godt for lommeboka. Men hadde vært morro læll så får se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Se hva hotell koster i Abu Dhabi. St. Regis i byen dumpet prisene voldsomt forrige uke, men de har ingen strand før i februar.
Egypt Air er vel bare 737 til dxb? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gjennomgående innsjekk LH+TG med lang transit | Peppep | Reiseforum | 2 | 17-10-2013 10:54 |
Noen erfaringer med WY & QR med en lengre transit enn 8 timer? | A340 | Reiseforum | 19 | 04-05-2013 23:31 |
USA Transit med Forelegg | rogdp | Småprat | 7 | 05-12-2011 10:41 |
Til Cairo, Egypt med SAS? | B767 | Reiseforum | 2 | 29-08-2009 16:57 |
Til BKK med Egyptair. Ny Star Partner | Farmer | TripReports | 72 | 02-10-2008 09:09 |