![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag morgen fra KRS!
Har sittet oppe hele natten av diverse gode grunner, så her blir det en lang dag! Ellers regner det stort forsatt. Yr.no har lovet bedring i mange timer men det pøser ned forsatt... Det kan være det blir svømmetur til byen idag ![]() Håper alle får en strålende dag og tenker spesielt på dere som reiser DY idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra KRS x 2. Akkurat kjørt sjefen til 0700-flyet til OSL med.... Tadaaaaa DY! Venter litt før jeg kjører tilbake til Arendal i tilfelle streik
![]() Tror dette blir en laaaang dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ikke noe DY her i dag, eller for den slags Sk for å komme seg på jobb, men VW rett og slett. Stille og rolig før stormen, og kaffekoppene er på vei gullstrupen. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Stavanger!
Då venter eg på at arbeidsbussen skal frakte meg til kontoret. Helga gjekk naturligvis altfor fort -for lite tid til rekreasjon som vanlig. Vel, det får stå sin prøve, ny veke nye moglegheiter ![]() Ha ein fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen fra Bodø.
Her sitter msn hjemme fra jobb faktisk, etter besøk hos legevakta i natt. Fått utskrevrt pencilin, så får man se om man blir frisk her ![]() Så blir det jo spennende å se utfsllet fra meklingen til Norwegian da.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Sykkel byttet ut med Toyota i dag. Satser på en langøkt for å få unna ting. Lære meg prosjektplanverktøy og lage plan for første gang i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Inne i mellom noen møter skal jeg forsøke å få laget en presentasjon etter månedsraporteringen. Fotball med noen kolleger i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Nok en vanlig kontoruke venter. Er jo ikke mye å si på det.
Tror bare jeg sier - Grompf - og ha en fin dag.
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() ![]() ![]() Dette været i Oslo nord - denne mandags morgen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Occasional flyer
|
![]()
GM fra OSL.
Har ikke sett noe til Fast-track-gullet enda, men Le Grand Comptoir skuffer aldri med OK kaffe. I dag går turen med SK4787 til KEF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goood morgen fra Bærum øst. Fin form etter opprykksfesten til Stabæk i går. Til neste år er vi tilbake i tippeligaen, herlig. I dag blir det en tur til Majorstuen for kontraktsmøte med nye eiere av leiligheten, så litt regnskaps arbeid og mer rydding og flytteforberedelser. Blir vel å bestille bord, til i morgen, på en bedre restaurant for å feire at dama og jeg har vært sammen i et helt år. (og at det er et år siden jeg sist fløy ;-( )
Ha en god en!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ååååååååååååååå, blåmandag! Hadde 200+ km/t medvind hele veien fra JFK til FRA, som kuttet A380-tiden med over en time. Dårlig innsats av flight deck som ikke tok en omvei for å kompensere. Som en bonus venter jeg nå på SAS Superduperwrap det siste stykket. Var ekte business da jeg booket, så kom Plus-tullet og ødela. Har forsøkt fire transferskranker for å bli booket om til LH, det gikk dårlig. På toppen av det hele skal man på jobb igjen i morgen.
Håper dere andre har unngått slike enorme traumer som jeg har gjennomgått i dag. ![]()
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Skikkelig mandag idag og aaaaaaaaaaaaltfor lenge til neste tur.
![]() De som er mer priviligerte får ha en god dag.
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eeeeendelig mandag!
Har funnet veien til kontoret, og har også rukket en tur innom legen for å ta stingene etter operasjonen, ettersom han ikke ville ta dem på fredag pga infeksjon. Vel, infeksjonen er der fortsatt, så nå er det pencilin og utsettelse til torsdag med stingfjerning. Akkurat det kunne jeg faktisk funnet ut av selv, men jeg tror han kvakksalveren ber meg komme nedom utelukkende for at han skal tjene penger på kroppen min. Er det rart jeg drikker! Hikk & Hei! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Homebrewer
|
![]()
Hilser fra OSL på vei til AMS og seminar denne uka.
Stille og rolig både oppe og nede her i dag egentlig. Satser på godt flyvær sydover og at man får tid til litt sightseeing også i løpet av turen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Går likevel kjapt gjennom sikkerhetskontrollen (fast track var faktisk en del raskere enn den vanlige køen) og til gaten, som fortsatt er åpen. Forklarer situasjonen, og spør om jeg får komme med, men neida - pax må reise med bagasjen. At det var en ufrivillig endring spilte visst ingen rolle. Så her sitter jeg og blomstrer. Sukk... det kan godt hende at de fulgte alle regler og prosedyrer (sikkert inkludert å nedprioritere priority bags), men det oppleves i hvert fall skikkelig kjipt som kunde. Det hjelper sikkert ikke at jeg har sovet ca to timer det siste døgnet, eller at jeg har reist med selskap med vesentlig bedre service de siste ukene. Er vanligvis veldig tålmodig, og unngår å ta ut frustrasjonen på uskyldige tredjeparter, men i dag gikk ikke det. Godt at Flyprat lar meg få utløp for noe av den. Edit: når jeg er i et mer saklig lune enn nå, hvor bør jeg sende klage? Først og fremst på konsekvent ubrukelig bagasjehåndtering. SAS? OSL? SGH?
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 04-11-2013 at 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Solfylt morgen i strålende høstfarger her i vestsørøst! Selv ikke en tur til dynga ødelegger den fine høstdagen. Arbeidsdag i dag - fri i morgen og så tre dagers arbeid før langhelg. Kjenner jeg trenger noen fridager nå .. blitt mye reising og jobbing de siste ukene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra LHR terminal 3. Her sitter man og venter på å få vite hvilkén gate man skal innfinne seg på om litt. SK1516 står for tur. Det var så vidt jeg ikke fikk lov å reise ut av UK i dag da navnet mitt i passet mitt passer helt overens med navnet i SAS-profilen min. Ikke hatt trøbbel med det før jeg nå skal ut av UK. Etter å ha pratet med en mann i en skranke ordnet det seg.
Nuvel, får summe meg til å sende en navneendring til SAS EB når de kommer hjem. Satser på det holder med en kopi av bekreftelse på navneendring fra Skatteetaten. Ellers har jeg ikke fått poeng fra en flight med SAS til ARN på torsdag. Hadde jeg fått den registrert hadde jeg muligens fått sneket meg til tilgang i loungen på CPH da jeg med kommende flight passerer flight nr. 35 i opptjeningsperioden min. Yeah yeah. OY-KAW har landet for lengst. Blir min første tur i den.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Narvik. Her har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært i Bodø tidligere i dag. Ligger an til en uke i fartingens tegn, og muligens ny personlig rekord i flyging. Kom fra ABZ i går, BGO-OSL-BOO-NVK i dag, EVE-BOO-SKN-TOS-HFT-ALF i morgen kveld, ALF-OSL-BGO på onsdag, BGO-TRD-BOO-BGO på torsdag, og så til BGO-OSL-CPH-MAN/MAN-CPH-BGO i helgen. Puuhh!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 24 | 12-09-2005 19:47 |