![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her skal dagen nytes med bad, sol og øl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her er man i ferd med å kvelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra "City Lights" loungen i FRA. Så nettopp 380en min lande mens jeg spiste frokost. Gleder meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Abu Dhabi. Etter en lang god frokost kom hjemmelengselen, så nå bærer det heimat.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, solen skinner så her er det bare å karre seg ut i finværet så lenge det holder.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Lite sol å se på himmelen i Stavanger, og er nok lunken til at vi i det hele tatt få se den i det hele tatt. Men man får satse på noenlunde opphold siden kursen settes mot Kongeparken om noen strakser. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn fra DUB. Her venter jeg på at frokostplassen min skal åpnes slik at jeg får i meg en skikkelig Irsk frokost før flighten til min favoritt flyplass, LHR
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Roma. Frokost på romersk vis....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Ingen store planer for dagen annet enn å rusle til byen å kjøpe billett til morgendagens toppkamp på Gamle Gress (eller nye Kunstgress som den burde hete nå) mellom Norges dårligste bortelag og et av Norges beste hjemmelag. Hmm.
Hvordan jeg kommer meg til Drammen i morgen er mer usikkert. Har flybillett til både TRF og OSL, så dette er opp til WF. Er klart minst styr å fly til TRF, så det er klart å foretrekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Instanbul,
Solen skiner och det blir snart en tur till Asien. Ha en flott dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo--her skal man visst løpe Holmenkollstafett snart...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Tokyo! Her pøser regnet ned, så har ikke gjort allverden i dag. Blir en liten tur til Roppongi for middag og F1-kvalifisering på pub'en. Og kanskje en bitteliten barrunde etterpå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord. Fant ut at det var greit å ta seg en tur hjem til mor, hovedsaklig fordi bruttern står til konfirmasjon idag. Heldigvis er han en fornuftig kar så det innebærer ingen kirkebesøk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Oslo, kom hjem fra Gol sånn rundt i sjutida i går og åpnet øyeblikkelig kjøleskapet som var velfylt av litt diverse spennende flasker og bokser. Nå, derimot er det tomt der, så jeg får stable opp til ikveld igjen slik at væskebalansen opprettholdes i dag også.
Har null sympati for de som løper maraton i dag, årets maraton ble unnagjort forrige lørdag! ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Hanoi. Kom nettopp tilbake fra en fin tur til Halong Bay, og dagen ble enda bedre da jeg kom på nett og fikk mail fra Optiontown om at jeg er oppgradert til business på morgendagens flight til SGN. Min første SkyTeam-flight blir dermed i C, og det koster meg totalt 600 kr (400 + 200 for oppgradering). Er spent på hva man får for den prisen, har noen erfaring med Vietnam Airlines?
![]() |
#16 | |
Front section flyer
|
![]()
Go formiddag fra Sarp. Rydde i hagen står på programmet i dag.
Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske.
Her våknet man i 14 tiden til et øsende regnvær. Greit å få sove litt når man ikke fikk lagt seg før kl 6. Satser på å få meg et par tidlige glass i kveld ettersom jeg må kjøre bil kl 0730 i morgen. Trofekjerringa skal på jobb og i denne dustebyen går det ikke en eneste buss før kl 1030 på søndager. Ellers ingen planer for dagen. Helgen er jo ødelagt allikevel! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jau hau hau ... Her holdes VPN tunellen til Mosjøen åpen i dag og ... blir litt til og fra da jeg har ting som må gjøres, men chat eller 50 skal jeg nok få presset inn i skjemaet. Tør ikke å tenke på hvordan det blir hvis morgendagen blir kansellert dog .. det er jo en av årets stooore reisedager.
Oh well .. været er bra .. guttungen sitter nede og får ekstra matteundervisning av sin superhotte lærerinne fra sin gamle skole før eksamenen til uka .. 20 grader og ålreit vær .. dog sjanse for regn og torden i ettermiddag. Da får man vel ta seg en runde på gressklipperen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Good morning Vietnam | Farmer | Flyforum | 20 | 25-07-2014 16:09 |
Good morning & good night | Fjordheim | Flyforum | 23 | 15-03-2014 11:05 |
Good morning from UAE | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 17-11-2013 20:55 |
Good morning Norway | catocontrol | Flyforum | 22 | 23-09-2006 18:14 |