![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel, kveld her. Siste dag for Evita med Ricky Martin ... Vi fikk billetter ..Sett den to ganger tidligere, men verd nok en gang til . Helt topp... Grunnen til stenging er de har ingen til å overta rollene til ham og Elena Roger. God søndag, hjem i morgen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Det er vel strengt tatt ettermiddag her i HNL..
Været klarer ikke helt å bestemme seg, så jeg tar sjansen på å ta meg en tur ut, så får det gå som det går. Meldt friske mengder regn, men det slår ikke helt igjennom. Pro Bowl på tapeten i mårrå, DET kommer til å bli vakkert! En god søndag til dere alle, jeg skal gjøre litt mer ut av lørdagen enda!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God søndag formiddag fra fjerne Østen. Nå blir det straks en A300-tur her før mere avslapping står på planen.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hehe.. Langt fra søndag i NYC, men skal man fortelle om en lavish musical fetish ved midnatt Oslotid, er vel dette stedet
![]() God lørdag fra Ritz Carlton Marina del Rey. Trivelig dag i LA med fint vær på morran, men det skyet over igjen på ettermiddagen. I morgen bærer det heimat med AA som stiller med 767 og internasjonal config i biz mens andre koser seg på vidunderlige rad 21 ombord en 757 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Front section flyer
|
![]()
Go hangoverday fra Pattaya. Alt normalt med andre ord når man våkner med skallebank på en søndag. Regner ute nå så stranda er uaktuelt i dag, så blir nok en tur ned på treningsenteret å få ut dritten jeg døtta i meg i går. Samt å starte planlegginga til en tur til jungelen med TG
![]() Ha en bedre dag ![]()
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra regiontog 42 som i øyeblikket er på vei over Skansenbrua i Trondheim, har hatt noen fantasiske dager på Hurtigrutas veteran men noen ganger må man rett og slett bare gå i land for å kunne finanisere nye turer....
Bortsett i fra å drikke litt øl og bytte på å titte ut av vinduet og i diverse lesestoff blir nok denne dagen fylt av avslapping og søvn. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - i stua med vær som ligner noe på en vinter.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Noe støl etter gårsdagens skitur. Frokost er inntatt og nå venter endel huslige sysler, inkludert elektrikkerarbeid hvor jeg trolig kan løse et av to problemer. Flere besøk i løpet av dagen er også varslet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Rica Forum Hotel i min tidligere hjemby. Har tilbragt hele helgen på konferanse her så da fant man ut at med sene kvelder og tidlige morgener var det like greit å booke seg inn her. Senga var god og man har sovet godt! Deilig frokost har de også.
Nå blir det etterhvert å sjekke ut og ta fatt på siste dagen her... Fri i morgen. Skal bli deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo.
Ble på ingen måter underærnert på øl igår, så da trenger man ikke gjøre så mye idag. Er vel sesongpremiere på en tv-serie som involverer tre middelaldrende briter, en tam racerbilsjåfør og et par biler. Det blir nok bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
I Dublin er det pannekaker til frokost, hmm..., nei. Det er pannekaker til brunch. Så går turen til CDG og optimistens transfer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra BGO. Her har jeg gjort et desperat forsøk på å logge meg på nettet, men det er så tregt at det ikke en gang er mulig å åpne en avisside. Flyprat gikk så vidt, ettersom det er mest tekst. Tror jeg gir opp hele nettprosjektet her og gjør noe annet.
Bortsett fra det, så er det i grunnen en fin søndag. Er atter på vei nordover og klar for en ny uke. Blir spennende å se hva som skjer, om vi i det hele tatt har noen å bygge for fremover. Er vel sjelden et godt tegn når den som skal betale regningene dine faller 80% på børsen på to dager... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God utpå-dagen frå Trondheim! Her har siste vekers feber og siste dagars prikkete unge fått si forklaring, og det går lysare tider i møte! Helga har vore brukt til avslapping og _kun_ det. Har fått booka opp litt flybillettar for våren; DY og SK + Avis vinn kvart sitt anbud. WF taper desverre, men det er kanskje tross alt pga. SK... Prøver å skaffe barnevakt for bonustur til LYR. Det kjenner eg berre må ordne seg!!
Ha ein bra ettermiddag/kveld!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen! Gleder meg til Leeds-Tottenham .. Straks frokost! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske hvor snøen laver ned. Men det blir nok ei sørpe av det snart ettersom temperaturen skal oppi pluss 4 grader i kveld og 24 timer fremover. Når det da fryser på igjen, blir det nok skøytebane. Festlig! På tide med vår??
Lørdagskvelden ble tilbragt hos reisekamerat Alfred hvor diverse flasker ble tømt etter alle kunstens regler. Kvelden ble toppet da Reisekameraten tok frem et brev han hadde fått fra AmEx hvor han fikk en companion award ticket hos SAS siden han hadde brukt for over 100 000 kr på kortet. Så da ble det avtalt bonustur til BKK med SAS i biz til høsten. Kjempedeal! Gleder meg allerede!! Nå er nettopp cowboyfrokost inntatt. Kjerring på jobb og unger hos farmor. Good times! Måtte det bare vare...... God søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]() O'lykke!!!! Dette gjorde godt! We are Leeds!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra fjellet | Someone | Flyforum | 11 | 14-04-2019 16:55 |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Astna | robertaas | Flyforum | 17 | 16-05-2016 10:37 |
God søndag fra SVG | oskarflekkefjord | Flyforum | 14 | 06-07-2014 21:23 |
USA hjelp (TRF-NYC + NYC-LAS-LAX-NYC) + Hotel | Chaos Controller | Reiseforum | 5 | 28-05-2009 14:16 |