![]() |
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Og da er det ikke snakke om han med skjegg, men en DC-8-62 som SAS leide ut til Thai. Spørsmålet er bare når var det den fløy for Thai? Jeg har kvittet meg med de bøkene det sto...
![]() ![]() ![]() Noen som kan hjelpe?
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,907
|
![]()
Douglas DC-8-62; c/n 46131; leased from SAS by Thai Airways International Co Ltd on an ad hoc basis 1972-74 with Thai stickers
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
Posts: 3,058
|
![]()
Kanskje litt OT, men det blir visstnok en ganske så unik anledning til å fly med en annen ex.Sas/Scanair/Thai DC-8-62 (OY-KTE) siste helgen i mai.
http://www.facebook.com/pages/Classi...29061013842383 http://www.airliners.net/search/phot...esc&thumbnails Dette bildet overrasket meg, var ikke klar over at Thai hadde DC-8ere i denne liveryen. http://www.airliners.net/photo/Thai-...389e07079a8e77 Last edited by Eirik; 02-01-2012 at 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,907
|
![]() Quote:
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt for LN-MOW | CFM | Bilder & foto | 13 | 24-04-2015 21:34 |
LN-MOW på "slaktebenken"! | FBU 4EVER | Samlerhjørnet | 27 | 11-10-2007 10:19 |
LN-MOW | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 16-07-2006 06:19 |
LN-MOW DERUTE | SQ 777 | Flyforum | 2 | 22-04-2006 22:08 |
LN-MOW fyller år | LN-KGL | Flyforum | 42 | 27-02-2006 17:47 |