![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg lekte litt på Lufthansas svenske hjemmesider på fredag pga tilbudet i C. De tilbyr avbestillingsforsikring for ca 500 NOK for en business billett til 10000 Nok. Ut fra hva jeg kjapt kunne lese gjorde denne forsikringen av jeg kunne avbestille dersom jeg ikke ønsket å reise selv om det er en urefunderbar billett. Jeg trengte ikke være syk eller lignende. Er det virkelig så enkelt som å bare avbestille så får jeg pengene igjen? Synes det virker for godt til å være sant. Det er Europeiske som tilbyr forsikringen gjennom Lufthansa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De har nok kalkyler på dette som tilsier at dette vil være god butikk for dem. Hadde jeg visst om produktet, ville jeg nok slått til på det, men jeg vet at nærmere avreise skulle det vært ganske sterke grunner til for å holde meg unna flyturen. Hvem liker vel ikke å komme seg bort i blant?
Skulle dog likt å lese igjennom vilkårene nøye. Jeg også har en ryggmargsrefleks som sier at det virker litt for godt å bare kunne droppe turen uten "grunn"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det høres jo umiddelbart noe merkelig ut, da det jo vil ta mye av verdien bort fra en fleksibel C-klassebillett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Lest litt mer nå. 20% egenandel, min 1000 sek. Ikke så aktuelt da lenger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg hos Lufthansa | Fnate | Reiseforum | 7 | 15-09-2014 01:30 |
Å handle hos Lufthansa .. | LN-MOW | Småprat | 3 | 03-04-2014 20:13 |
First hos Thai eller Business hos Swiss/Lufthansa? | Insomnia4u | Reiseforum | 35 | 05-01-2013 10:19 |
Reise/avbestillingsforsikring m/kredittkort. | Cessna182 | Reiseforum | 20 | 01-12-2011 11:56 |
Kvittering hos Lufthansa | espenlok | Flyforum | 8 | 27-08-2006 11:36 |