![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Og hvis ingen har fått det med seg så kan jeg melde at turkish har overgått tilbudet til QR, med noen kroner over 10.000 i biz t/r bkk, jeg søkte på mars. Turkish er vel kanskje ikke helt i ligaen til QR hva gjelder biz, men av det jeg har sett på bilder og diverse t/r`s, så skal man vel ikke komme sliten fram etter en tur med turkish heller..
![]() |
#2 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Kjempetilbud dette her! Fant prisen også for en ukes tur i november! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Nei, for du finner ikke F til bkk like enkelt. Dessuten får du miles, må bare kreditere til noe annet enn EB som antagelig gir 100%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Splittet fra QR-tråden. Jo, gi beskjed med reportknappen så fikser vi det ![]() </mod>
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rundt 4500 i Economy og 6850 i Premium Economy på de samme tidene er vel ikke verst det heller...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
De kaller Premium Economy for "Comfort" og der har man seat pitch på 46". Tror akkurat det kan være av mer interesse for mange enn det at man får litt penere smørbrød.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for info - det var et veldig bra tilbud faktisk. Er det noen her som har testet TK på business? Hvordan er det sammenlignet med SAS?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Må være en prisfeil dette. Nå er prisene tilbake igjen på 20000 kr t/r OSL-IST-BKK i biz i mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Ditto. Skulle akkurat til aa poste det. Kommer naa opp igjen til samme pris for meg ogsaa. Og jeg som hadde planer om aa bestille disse billettene... Sjekket baade November og Feb/Mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva skjer med de som har bestilt og fått bekreftet billett?
Last edited by 3tflyer; 19-09-2011 at 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På ingen måte usannsynlig å tro at dette er reelle priser når en konkurrent (QR) har en kampanje gående og selger OSL-BKK tur/retur i biz for rundt 11000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Naa for NOK 8,000 til BKK
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]()
Priset nettopp 2 pers t/r OSL-BKK i februar på Biz restricted for rett over 15K. Wow...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Newcomer
|
![]()
Feb-Mars - dukket ogsaa opp i traad paa FT under Premium Fares good deals 2011. Proev aa gaa via den internasjonale siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jøss, 7.937 utreise 8. februar - hjemreise 25. febuar!
Og der var den like godt bestilt. Thailand var ikke øverst på lista for februar-ferie. Men hadde også vurdert Qatars til 11k, så da var det greit. Får finne på noe mer spennende i området enn Phuket, kanskje. TAKK FOR TIPS !!! Last edited by AirbusTrond; 05-10-2011 at 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prisene er fortsatt ute, etter all sannsynlighet er dette en prisfeil så er bare å kjøpe mens de er tilgjengelige. Selv bestilte jeg med Qatar i biz i februar så dette er nok ikke aktuelt for meg. Tror nok ikke jeg lider noen nød.
Ubs ser på Flyertalk at det ser ut til å være en kampanje. Last edited by Hypern; 05-10-2011 at 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BMI Diamond Club (splittet fra: Tilbud fra TK i C-klasse) | janarne101 | Reiseforum | 4 | 04-11-2011 12:56 |
Servering FRA-OSL C-klasse | TG923 | Reiseforum | 7 | 17-03-2011 13:41 |
AY til BKK (tilbud i C-klasse fra LHR) £1080 | Discus | Reiseforum | 6 | 19-06-2009 08:31 |
EK med 2-for-1 i C-klasse fra Birmingham | Discus | Reiseforum | 5 | 12-06-2009 16:19 |