![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ny morgen på New Otani Makuhari Hotel!
Noen få skyer i horisonten, ellers klar, blå himmel og i vest/sydvest troner toppen av Fujiyama over dislaget. Et vakkert skue! Men idag uler vinden utenfor vinduene. Vi tok nesten hele dagen inne i Tokyo igår og kl. 19:00 hadde hotellet stelt i stand en julebuffet for crewene so ligger her i julen, dvs. ett fra SK og tre fra "nabokommunen" LH. Separate rom riktignok, men allikevel hyggelig og uventet! Litt julegløgg og kaker etterpå på rommet til purseren. Nå venter frokost, og så blir det en ny bytur da en av våre japanske AH'er har lagt planer for oss i ettermiddag. Kan bli bra! Og innimellom: noen ![]() Ha en fin juledagsmorgen rundt om på Planet Flyprat! ![]()
![]() |
#2 |
evig optimist
|
![]()
God veldig tidlig første juledags-døgn her fra Kolby! Her har man hatt opphavet, bror+1 og barna til bror på besøk, min første jul her på bruket og ikke for å skryte, men har hatt en høyst velykket kveld med et lass med mat og drikke, gaver og nisser! nå har vertskapet, dvs meg, inntatt sofaen i sofadress, dvs boxer og tskjorte, og tar seg en liten whisky på toppen ta glaset som vi sier :-) i morgen skal ikke gjøres noen verdens ting, og enda litt mindre! Ha en fortreffelig natt/morgen/dag med-forumister!
-Asgeir-
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
FBU 4EVER, drister meg til å lese mellom linjene at eksotiske destinasjoner og tilhørende bespisning er ålreit nårsomhelst i året, unntatt på julaften?
Vel, intet her i verden varer for evig, selv om det i øyeblikket kan virke sånn. Altså kan du om ikke uoverskuelig lang tid nyte norsk jul i egen heim hvert år... Hang in there, and have a sake on me (actually miss the stuff)! ![]()
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... Last edited by ANX; 25-12-2010 at 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God 1. dag fra Lillestrøm
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God juledagsmorgen i bygd og by! Straks frokost på programmet, bare resten av flokken våkner til liv. Kaldt og stile ute i dag ser det ut som. Fortsatt god jul.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Bislett. Oppe å går og blir snart å ta den korte turen bort til Frogner for tradisjonell julebrunch hos opphavet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En riktig god jule samtlige forumrister. Sålangt har julen vert stille og rolig her ute på Smøla.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Intet på tapeten, det er jul og familien skal bare slappe av sammen. Ha en fortsatt fin jul folkens.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Slapper av med en Yebisu Premium Malt før sengetid. God natt! ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God juledag fra et iskaldt Krs! Minus 14 grader er kaldt nok!
Har vært en rolig formiddag med god brunch, og nå er det bare å gjøre seg klar for neste runde rundt middagsbordet. I dag er det juletorsk på menyen! Kanskje det blir et par tre glass senere i aften! Ikke feil det! Fortsatt god jul til dere alle rundt omkring over heile vida verda! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra et kaldt Asker.
Vært en rolig juledag her og, så langt ikke gjort så mye, utenom å besøke mormor tidligere i dag. Senere i kveld blir det enda et juleselskap, blir hyggelig ![]() God juledag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter gårsdagen lange arbeidsdag med påfølgende familiemiddag, ble det sen oppstandelse, julebrunch, og nå får man forsøke å lese litt for en gangs skyld. Tradisjonell som jeg er, benytter jeg først nå anledningen til å ønske dere alle en god jul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Royal Tokaji Blue Label 5 puttonyos - ja, og dermed en god ettermiddag ! Denne kan kjøpes på OSL. Anbefales! Fortsatt god jul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Da var juledagsmorgenen over her i Atlanta, Her feirer man jul på amerikansk maner med pakker på morgenen, og min gamle venn i rødt gjorde sin beste innsats på flere år ved å bringe meg både et Glenlivet gavesett (flaske, to miniatyrer og et par glass) og en 32-tommers TV til kontoret. Dermed blir det fotball i skikkelig HD her også!
![]() Ellers så scoret guttungen som vanlig best, og jeg tror høydepunktet var en iPod Touch, så nå sitter han og spiller Angry Birds. Nå laver imidlertid sneen ned utenfor, og jeg regner med at det ikke er tilrådelig å begi seg til SC og Svigermor i morgen, så da blir det nok heler Fotballdag ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Atlanta, trodde det var subtropisk, Andreas, se hvor dum jeg kan være
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Det trodde jeg også .... Ser på nyhetene at det ligger et tykt lag på bakken i dalstroka nord for oss, og de påstår at vi skal ha rundt 10cm på bakken her i Alpharetta innen søndag morgen. Men vi får se .. men det er første gang siden 1882 at det har snedd i Atlanta på juledagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Maura. Nettopp tilbake etter å ha vært hos fattern siden i går. Klar for ny sammenkomst i morgen, med moderns famile, i mormors nye leilighet.
Elllers må jeg ha vært slem gutt i år, da en av gavene jeg fikk er skylden i at jeg ikke kommer meg på ferie på bursdagen min neste år heller (etter at det gikk litt skeis i år), da den dagen skal tilbringes i Oslo Spektrum med Eia, Johansen, Antonsen og Cleese. Jaja, overlever vel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() Quote:
![]() Har ett par flasker og en blir bare stående. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enig, og for noen år siden hadde de salg på polet for det beste etter at kommunistene forsvant. I følge flere eksperter som Michael Broadbent..
Kjøpte fem for ca. kr. 500 pr stk i Lillestrøm.. Bare Google prisen i dag, 7 putts, alkohol kun 7 % som viser "putten" .. 1995 The Royal Tokaji Wine Company Aszú Essencia 7 putts |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg har 1947 årganger
![]() Fikk forresten av lageret til direktøren i Bank of Otepää som hadde ett par kasser Last edited by Concorde; 25-12-2010 at 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God første påskedag | Fly med oss | Flyforum | 11 | 05-04-2015 19:18 |
God første t(DO)orsdag | jameson82 | Flyforum | 31 | 19-09-2013 18:31 |
God morgen første arbeidsdag 2013! | Ståle | Flyforum | 11 | 02-01-2013 15:51 |
God juledags morgen .. | LN-MOW | Flyforum | 9 | 25-12-2007 18:09 |