![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
![]() Skal til Edinburgh den 10.Desember, reiserute er: OSL-LHR-EDI, alt er med BA og alt er bestilt sammen! ![]() Spørsmålet mitt er: Slipper jeg tenke på bagasje så jeg bare kan gå transfer? Eller må jeg "droppe" den på nytt? Akkuratt som når man kommer til OSL fra utlandet og skal videre innenriks..? På forhånd takk ![]() Mvh Henrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Kilde: http://www.britishairways.com/travel...r/public/en_gb
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 27-11-2010 at 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk skal du ha
![]() Var i Manchester i fjord, med samme selskap og da også via LHR ![]() ![]() Men da er det avklart ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Som Discus siden så sendes den helt frem til destinasjonen. I EDI som skal også bagasjen din komme på et eget bånd for utenlandsbagasje som ligger i et rom ved siden av de ordinære innenlandsbåndene. Dog er det ofte forskjell på teori og praksis, slik at jeg vil anbefale å holde utkikk på begge båndene. Av erfaring etter 3 år (2003-2006) i Edinburgh vil jeg si at den i 2/3 av tilfellene kom på utenriksbåndet og 1/3 på innenlands....og da har jeg holdt utenfor de gangene kofferten ikke kom i det hele tatt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hehe :P
Ok, takk ![]() Uansett takk for kjappe svar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og, er det noen "spotte" plasser i terminalen på LHR? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jepp, du slipper også å tenkte på kofferten på returen.
Det skal være fine spotteplasser i nord- og sørenden av terminalen, med god utsikt rett mot rullebanene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Discus: Hva mener du med ny sikkerhetskotroll?
Har de fått ny? Eller må jeg gjennom den på nytt mener du? Last edited by Sim_henrik; 28-11-2010 at 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Reiser du OSL-LHR-EDI så går du av flyet og gjennom Flight Connection Center på T5. Der blir BP scannet for å kontrollere at du har nok tid til å rekke flighten videre.
Deretter er det opp en rulletrapp hvor sikkerhetskontrollen venter før man slipper inn på "Departure". Så ja, du går gjennom security på OSL, deretter ny sikkerhetskontroll før du kommer inn i avgangshallen på LHR T5.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ok, takk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - spørsmål om innsjekk/bagasje/seter og setereservasjon | Ryan | Reiseforum | 169 | 08-05-2024 13:20 |
Spørsmål om innsjekket bagasje | Theaviator | Småprat | 5 | 27-09-2012 22:25 |
Et lite spørsmål om bagasje på charter | IL-2 | Småprat | 1 | 21-07-2012 10:39 |
Forsinket bagasje - spørsmål | ILS2 | Reiseforum | 1 | 03-01-2010 02:23 |
Bagasje-spørsmål | sukram | Flyforum | 16 | 03-11-2008 14:00 |