![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Porter har vel hatt tilnærmet monopol her frem til nå. Skal bli spennende å se om Air Canada sin tilstedeværelse på Toronto City vil bidra til å gjøre adkomsten fergefri med tiden.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi trenger en revolusjon på reiser fra USA til Canada. Porter har ikke innfridd og det er fortsatt grisedyrt å fly til Canada fra USA. Håper Southwest eller JetBlue tar opp kampen, selv med høye skatter.
Ett par eksempel: Har en tur til Toronto og en tur til Montreal planlagt den neste måneden. Billettene kom på over 800 dollar t/r HVER. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Porter går vel ikke spesielt bra økonomisk slik jeg har forstått det, og tror de kommer til å få det tøft når AC dukker opp "på deres egen flyplass"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ja, blir spennende å se hva AC kan få til der. Ulempen til Porter er jo bl.a. total mangel på interlining. Dog et veldig hyggelig selskap å fly med.
Fergen tror jeg ikke forsvinner pga. AC etter hva jeg har lest (husker ikke begrunnelsen for den nå, men det var et eller annet "tungt").
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Canada rouge med Toronto - Bergen - Toronto 07/08SEP18 | Trdfly | Flyforum | 6 | 09-09-2018 20:52 |
Air Canada setter opp B787 på Toronto-København | Trdfly | Flyforum | 8 | 02-10-2014 10:40 |
Oslo-Toronto via København - Air Canada og SAS | Solvi | Reiseforum | 16 | 29-09-2014 22:07 |
Air Canada til Toronto | EspenRR | Bilder & foto | 3 | 31-10-2011 04:42 |
Air Canada gjenåpner Toronto-Roma | CK | Flyforum | 8 | 26-09-2004 12:43 |