![]() |
|
![]() |
#1 |
Born to run
|
![]()
Heisann. Skal til junaiten med KLM i september, og lurer på å velge Economy comfort. Koster 90 euro pr pers ekstra, og spørsmålet mitt er om noen har testet disse setene, og er de i så fall verdt prisen?
Gir vel bedre beinplass, og dobbel recline såvidt jeg kan se på nettet. Takk for evt. svar :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde det sist januar på 74M LAX-AMS... Det var meget bra i den lille koselige kabinen helt forrerst til venstre..
Verd det kan jeg ikke svare på, ble selv oppgradert grunn av FB Gull. Avhenger litt av hvor i junaiten. Hadde ikke betalt for det for dagfly, though.. Brukt heller EUR 90 på oppholdet istedet... KL er langt fra så dårlig som enkelte på forumet maser om... En venn av meg har betalt for det på A332 og har vært meget fornøyd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er jo samme bredde som de andre så det spørs vel litt hvor mye beinplass du trenger o.l. Gikk rundt i kabinen på siste KL-flight (A332), og måtte kikke ekstra for å se hvilke rader som var PE-seter siden de ikke skilte seg vesentlig ut slik de gjør hos SK og BA.
![]() |
#4 |
Born to run
|
![]()
Ok, får evt spare det til hjemturen da, flyr fra JFK 22.00, så kanskje lettere å sove med dobbel recline.
Takker så meget for tilbakemeldinger :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Fløy AMS - BKK i desember med en 747 og EcoComfort. Satt ytterst på en to-seter, og med mine 187 cm var dette absolutt verdt de ekstra euroene. En hyggelig opplevelse med KLM, som jeg må innrømme at jeg tidligere ikke har hatt så mye godt å si om... Anbefales!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Delta med Economy Comfort .. | LN-MOW | Flyforum | 4 | 03-11-2014 09:14 |
Til Rio De Janeiro og tilbake i KLM Economy Comfort | TRDmiler | TripReports | 11 | 05-03-2013 22:43 |
KLM: Spørsmål angående Economy Comfort | TRDmiler | Reiseforum | 11 | 04-02-2013 04:39 |
KLM Economy Comfort-Business Class | VIVALDI | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 01:08 |
KLM innfører Economy Comfort Zone | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 27-09-2009 11:43 |