![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble noen timer på Lørdag og litt til og fra på Søndag. Meget bra vær og fotoforhold samt hyggelige gjensyn med andre spottere gjorde susen. Prøver med litt eksprimentelle vinkler på noen av bildene og noe "A4". God fornøyelse.
![]() ![]() ![]() ![]() Her var hvistnok et lystig lag onboard. ![]() ![]() Søta bror med sin ... DC-9 ![]() ![]() ![]() ![]() Hei hei... ![]() Storebror følger med... ![]() Amerikanerne er høflige de og.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hæls hemmatt.. Hyggelig når pilotene vinker ![]() Fokker F200.. eller 2X F100.. Ikke så ofte det klaffer ![]() Som sakt, alltid hyggelig med en vink.. Fortsetter...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En B737 kan virke VEEELDIG stor.. ![]() Her er det mange meter flykropp ![]() ![]() ![]() Dette bildet er til Salmon-Air ![]() ![]() Søndag.... ![]() Vindunken drar hjem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var det, håper bildene faller i smak ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bildene dine var utrolige som vanlig
![]() Hyggelige piloter som vinka til deg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelig Stein, her har du gjort en meget god jobb og mange kreative og gode vinkler. Dette får du bra til så fortsett med det gode arbeidet!
Hans |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
fy fader for noen bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
smatt... smatt.. Bra bilder!!..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jau de e bærre lækkert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Råbra. Det med CO og Korean som lurer i bakgrunnen er meget tøft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempebra Stein, du blir bare bedre og bedre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Han ramle. Datt nesten ned av sofan da jeg så disse Stein. Foresten, kor i svarte var du oppstilt når Thai tok av?
Fantastiske bilder. Ser at en større linse nesten er en nødvendighet asap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Ja vad kan man säga, otroligt bra kort
gillar LN-BUF o namnet på den ![]() nästa gång jag kommer upp så vill jag se dessa platser såvida inte jag redan har varit där i söndags, för dessa vinklar o närhet wow /Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fy flate for noen bilder. Utrolig å se framgangen fra deg på noen få månder... Hvordan går det med teleskop bilder for tiden? Lenge siden jeg har hatt teleskopet framme nå.
Best forhold for contrails spotting på vinteren... mye klarere luft, men må se å få tatt noen bilder snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.lch78.net
|
![]()
Pene bilder dettan her
![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for en fantastisk bildeserie! Air Sweden-maskinen har for øvrig det gamle SAS-interiøret: http://www.airliners.net/photo/Untit...-81/1368498/M/.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har du en fot på hver side av flyplassen eller hvordan får du til alle de vinklene!?
![]() ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dæven døtte. Helt rå serie.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vanvittig bra vinkler, spesielt dem tatt rett i mot - misunner deg sånne muligheter Stein...
H
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
fantastiske bilder fra lav vinkel! jeg elsker slike bilder!
![]() ![]()
![]() |
#20 |
evig optimist
|
![]()
damn. dette var rått! sitter og redigerer bilder nå jeg, veit ikke om jeg gidder legge ut engang etter å ha sett dette... :-) Det applauderes fra Jessheim øst
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL på søndag, m/bla. An-124 - 19.04.09 - !MANGE BILDER! | Even92LN | Bilder & foto | 17 | 25-04-2009 19:18 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
Mange bilder, mest OSL... | petru26 | Bilder & foto | 10 | 21-06-2008 21:59 |
Osl og atter osl, mange bilder.. | petru26 | Bilder & foto | 9 | 14-05-2008 00:30 |
enda flere bilder fra OSL.. *mange* | petru26 | Flyforum | 21 | 14-03-2007 10:32 |