![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Jeg har ikke lastet inn bilder til dette forumet tidligere, så her er mitt første forsøk
![]() Dette er et scan av et bilde jeg fant i et gammelt, fuktig album på balkongen. Håper at jeg snart finner negativene, -flere skoesker. Bildet er antageligvis tatt på sensommeren 1967 og viser Aeroflot's Mi-6 CCCP-06174 og halen til en C-124 51-5211 Scooter01 PS. -Ser ut til at jeg må lære meg litt mer om scanning, størelser etc.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Det gjør ingen ting at bildene er så store - syns jeg i alle fall! Vi gleder oss til å se flere! Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Fantastisk flott bilde!! Tusen takk og jeg gleder meg til resten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott bilde!
Mener helikopteret var på demonstrasjon, og da må det ha vært tatt før 19/4-67, ettersom jeg så helikopeteret fra verandaen i Micheletsvei. Senere på dagen dro faren min og jeg bort og tok det i nærmere øyesyn. Digert! Vi flyttet til Billingstad 19/4-67.
![]() |
#5 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Det var vel ogå et helikopter som nødlandet, når det var husker jeg ikke. Husker vi gikk fra Oksenøyveien, igjennom et hull i gjerdet, og over til helikopteret uten å bli stoppet! Dette var spennende for oss 'småtråkkene'.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjempe spennende bilde!
Mil 6, var det et stå stort helikopter som nødlandet da, Odd? Må dessverre innrømme at denne hendelsen har jeg ikke fått med meg. Morsmt å se både det russiske helikopteret og halen på USAF C-124 Globemaster II Tro hvilken Dak som står i bakgrunnen, hvis det er 1967 er jo Polaris en het kandidat
![]() |
#7 | |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]() Quote:
MIL6 var på Fornebu i september 1966 MIL8 som nødlandet var på Fornebu i november 1969 Takk til Fellowship og OEL
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fant bilde som manglet | krølle | TripReports | 0 | 10-03-2013 17:17 |
Spørsmål til et bilde jeg fant | Il-86 | Flyforum | 13 | 01-12-2010 18:17 |
Et gammelt bilde... | flyKSU | Flyforum | 10 | 21-01-2008 19:24 |
Fant bare et bilde på nettet | ATC-flyradar | Bilder & foto | 12 | 04-10-2007 07:42 |
Gammelt bilde... | EB | Flyforum | 1 | 01-03-2007 15:10 |