![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Siden jeg i kveld har tatt noen gode glass
![]() Hvor mye har du klart å helle i deg på en flight? Min pers er med LH MUC-NRT. Der klarte jeg å helle i meg ca 11 Warsteiner, 4 vodka og 1 cognac. Du skulle sett ansiktet på flyvertinna når jeg spurte om en vodka til frokosten. hehe. Det passa også meget bra at de selger iskald pils av trillevogna på flytoget. Glemte å legge til 1 Bloody Mary og en Baileys Last edited by Happyflyer; 08-05-2010 at 21:34. Reason: Alkohol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aner ikke - men jeg har gode minner fra mang en tur på bakerste benk i DC-9-41 (utenlandsversjonen) hvor vertinna ga klar melding om at jeg/vi hadde fri adgeng til å forsyne oss av de trallene vi kunne nå. Sprittralla sto nemlig rett bak 23AB ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe! Da jeg flydde Frankfurt - Abu Dhabi med Lufthansa i mars hadde jeg drukket en del slik at flyverten nektet meg drikke to ganger. Han begrunnet det med at vi skulle til et muslimsk land og kunne ikke servere meg mer drikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg ble også nekta servering på NH NRT-LHR etter 2 øl, 2 vin, 2 sprit. Jeg viste ingen antydning til beruselse, men de bare sa at nok var nok..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alt dette drikkepratet gjorde meg tørst. Måtte hente meg en pils
![]() Unnagjorde også fire pils på BGO-OSL en lørdag ettermiddag på vei til en fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Våknet over India på vei til Bankok en gang. Skulle bare ha ett par øl på John Bull og den ble litt drøy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Satt på første rad etter 1st på en NW DC9 sport, fra MSP-RAP en gang. I 1st satt Hulk Hogan og gjengen, på vei til http://www.sturgis.com/. Da endelig drikketrallen kom videre til oss dødelige bak gardinen, var den tom. Må innrømme at jeg var litt snurt da!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Man spør ikke om slikt til en gammel ex-stuer
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Høres nesten ut som en "Trønder-quiz" dette innlegget...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har aldri drukket mye ombord i et fly, men jeg har satt til livs en god del DOm Perignon på NRT-SIN og LHR-SIN, om det teller. Det behøver ikke være mye, bare det er bra.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg drakk en appelsin juice på SVG-ENGM!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Satt ved siden av vininteressert og pratesyk mann fra BKK-SYD. Han skulle absolutt få meg til å smake på alt som var av alkohol fra drikkevognen og høre hva jeg syntes. Ble endel alkohol da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg hadden en tur med US PHX-SEA hvor jeg oppgraderte til First. Det var ikke mat på turen den var akkurat for kort etter US standard, men drikkeserveringen var upåklagelig effektiv. Jeg tror jeg fikk 5 gin tonic og et par øl etter hva jeg husker, litt vanskelig å ha full oversikt for jeg måtte aldri be om noe. Ble hele tiden spurt om jeg ville ha en til, og da mister man litt tellingen etterhvert. Dette var en kveldsflyvning, og jeg skulle rett ut på pub-tur i Seattle, så jeg hadde et aldri så lite forsprang på de andre når vi startet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg drikker sjelden mer enn en vin til maten, men for et par måneder siden var jeg og en kompis i drikkehumør på vei hjem fra fra London. Etter flere single malt scotch i loungen, fortsatte vi med øl og flere whisky ombord.
Dagen derpå var ikke av de beste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det meste er vel to champagneflasker (type små) på LHR-OSL en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, på torsdagen OSL-ZRH flight drakk jeg Swiss tom for champis etter ha helt i meg en stor og 2 små flasker itillegg til noe øl og vin i loungen. Skal innrømme jeg var i god form da jeg sjekket inn på hotellet da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det har blitt en del drinker gjennom tidene på flyvningene mine mellom OSL-LPA, men har heldigvis ikke tatt helt av fordi man vet aldri med medpassasjerene ombord. Har jo opplevd sikkert 50% av gangene at det har vært fyllebråk blant medpassasjerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trodde ikke det var så mange Harryer her på forumet?!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Så lenge man ikke blir ufin så ser jeg noe problem å være ivrig på flaska
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gode og dårlige opplevelser på bakken | learjet | Reiseforum | 39 | 15-09-2018 21:58 |
Verdens beste hotell-opplevelser | robertaas | Reiseforum | 8 | 29-10-2015 19:47 |
Fly og opplevelser | c130tos | Bilder & foto | 3 | 16-11-2009 19:46 |
...tid & opplevelser. | EB | Flyforum | 0 | 27-11-2004 12:38 |