![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vel talt!
http://www.aftenposten.no/reise/article3607592.ece Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
He he. Dette kom vel kanskje ikke som en stor overraskelse på den jevne Scanair.no leser, men det er i aller høyeste grad sannheten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg er fullt enig i at Charles de Gaulle er den verste og blant de styggeste flyplassene i Europa og evt i verden. Stress, kaotisk, uoversiktlig. Det er alt jeg vil si om hovedflyplassen i Paris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes CDG er en super flyplass, har aldri forstått hva som er så forferdelig med den flyplassen? :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg føyer meg i rekken og ønsker alle velkommen til den nakne sannhet, CDG er et høl. Heller Jomo Kenyatta i Nairobi enn CDG.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tiltredes - CDG er vel noe av det verste Europa har å tilby. Har vanskelig for å holde meg positiv når passasjer spør...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den skribent er en snobb. ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mulig - men CDG er fortsatt et høl...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I rettferdighetens navn skal det vel nevnes at ikke alle terminalene er like ille. Men, terminalen SAS bruker er et stort R#%HØL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CDG kunne vært en nedslitt betongkloss på nedre halvdel, men kundeserviceinnstillingen til personalet på flyplassen trekker den for alvor ned i gjørmen. Meningsløse kontroller av reisedokumenter hundrevis av ganger før man får gå ombord (pålagt eller ei) og sure fjes nærmest overalt hvor man snur seg, gjør CDG til en absolutt versting i min bok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har ikke vært på CDG, men kan den virkelig være dårligere enn SVO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tro meg, det kan den definitivt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sist jeg var på CDG ble jeg to ganger, ettersom jeg kunne skjønne grunnløst, pekt på med munningen av en maskinpistol. Det oppsummerer ganske godt hva jeg synes om den flyplassen, egentlig. Kan den unngås, bør den unngås.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
CDG 1 terminalen er vel nok noget af den grimmeste bygning man kan forestille sig. Men den specielle indretning med den runde bygning omkranset af veje gør det vel næsten også umuligt at udvide den og tilføje nye faciliteter med mindre da man vil bygge en ekstra etage ovenpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har bare flydd til/fra CDG en gang. For ca.10 år siden for å se på airshow på Le Bourget.
Fra terminalen husker jeg bare noen lange tunneller vi måtte gå igjennm, ellers ingen problemer. Vi hadde vel flaks, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
Håper anklagene mot CDG gjelder terminal 1. Har selv flydd med airfrance fra oslo og hadde absolutt ingen problemer med hverken transport eller insjekking i terminal 2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Terminal 2 er selvsagt bedre, men den er fortsatt drevet og betjent av franskmenn.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he T2 er betjent med franskmenn, og foreløpig har vi kun hatt dårlig erfaring med immigration.. Men du verden så fæle.. Men franskmenn ombord kan være like fæle..
Ellers er den egentlig grei, så lenge man holder seg kun på AF siden... Sist for en måned side gikk det meget greit, men det er vel grunnet vi "kan den"... Inn ut av terminal "dø" "ø" ( 2 E på fransk ![]() Så folks, la dere ikke skremme ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Første (og forhåpentligvis eneste) erfaring med CDG er når jeg og espen-o fløy hjem fra PAS i fjor sommer - og ja, for et råttent og direkte deprimerende høl.
Neste gang jeg skal til Paris så blir det nok AB eller DY til ORY gitt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Akkurat som Orly er noe bedre ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL- Europas mest effektive flyplass igjen! | Jarlabanke Vking | Flyforum | 31 | 05-07-2011 08:45 |
Er det verste over? | MartinL | Flyforum | 24 | 26-03-2009 10:36 |
Og verdens verste flyselskap er ..... | LN-MOW | Flyforum | 13 | 12-06-2008 14:01 |
Verden verste flyplasser! | C172 | Flyforum | 1 | 02-12-2007 21:45 |
Europas beste flyplass! | Farmer | Flyforum | 3 | 30-10-2005 14:23 |