![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Totalt Off topic,men tar sjansen alikevel.
Her er ett par bilder fra årets sørlandsferie.Beklagligvis ingen fly denne gangen En liten tur i KR.sand dyrepark med min 3 år gamle nevø ble det også tid til. Var også på tur til Lista fyr ,ett av mine favorittsteder. Er en utsikt der som er helt utrolig. Godt og varmt på stranda og en fiskebåt som lå laglig til. ![]() Ei Terne som drev å fisket med stupdykking som våpen. Var nesten krampe umulig å få bilder av denne saken,men det gikk til slutt. ![]() En liten surrokat i Dyreparken. ![]() Samme karen som reiste seg opp å tittet seg runt. Utrolig søte småtasser. ![]() En antilope av en eller annen sort. ![]() En flamingo som poserte (rare fugler med laaaaaaaaaange bein) ![]() En sitrus ape. De små fantomene der var kjempemorsomme. De gikk fritt på ett område der en kunne komme inn. De rappet alt som ikke var naglet fast og prøvde seg på kamraet mitt. Heldigvis var det for tungt for den lille tjuvradden. ![]() Eyy en stor stripete pusekatt ![]() Store pusekatter trenger også litt ferie *gjeeesp* ![]() Denne ulven var fantastisk,men også en smule drittlei av fotografer. Den ville stortsett være i fred. ![]() En Oter som leker er nesten håpløs å fange på bilde. Denne sto stille i ca 2 sek før det var full fart igjen. ![]() Dette huset har blitt utsatt for litt av hvert tenker jeg ![]() Og dette har blitt blåst bort.... ![]() Lista fyr, sett nedenifra. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Meget bra bilder - selv uten fly!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lite fly, men pene bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ufrivillig (sommer)ferie fra (vinter)ferien | petter380 | TripReports | 39 | 04-11-2013 02:20 |
Ferie på Bali. Bilder fra DPS. | magled | Bilder & foto | 11 | 06-08-2013 23:17 |
Årets Østen Ferie - Reisebeskrivelser - Endelig! | Bizflyer | TripReports | 24 | 25-07-2010 22:38 |
Årets ferie no 2 | LN-KMS | TripReports | 19 | 24-10-2007 21:18 |
Flybilder - fra Ferie i Europa | SK931 | Flyforum | 14 | 04-08-2006 18:02 |