![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,940
|
![]()
For å fylle hullet skapt av 787 forsinkelsene har ANA nok en gang lagt inn en ordre på 767, denne gangen på totalt 5 maskiner, med levering allerede fra neste år.
Itillegg har de bestilt 5 777-200ER, som etterplanen skal erstatte 3 747 http://www.flightglobal.com/articles...lion-deal.html Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,255
|
![]()
Er det 1 B767 av samlebåndet per mnd. nå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Kunne dette være noe for DY?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2007
Location: Norge
Posts: 1,420
|
![]()
Boeing’s production rate is currently one a month but it likely will go to two a month as early as 2010.
__________________
Mine bilder på JetPhotos.net |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,401
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,401
|
![]()
Kjenner ikke begrunnelsen, men jeg regner med at rekkevidde nok veide tungt. SAS hadde en del vektproblemer på BKK-ruta og en DY-maskin ville hatt en god del flere seter og dermed blitt adskillig tyngre. I tillegg er det hele 34 km lenger til OSL enn til CPH.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
Location: TRF
Posts: 568
|
![]()
Skal disse erstatte 747 på NRT-CDG? Skulle da tro at disse blir satt inn på ruter i Asia.
Det blir også spennende å se hvilke ruter de setter inn 787 på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]() Quote:
767 blir ikke satt inn på Europa-ruter, blir nok bare å gå domestic og på Asia-ruter. Tipper 77W vil erstatte 744 på CDG-ruten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Gjelder det for 767WL også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,940
|
![]()
Her er vel 747 allerede delvis erstattet av 777-300ER
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
Location: TRF
Posts: 568
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,401
|
![]()
Trenger nok mer enn de 3-4% ekstra ja ... det er ikke SÅ stor forskjell ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,940
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Men Rocambole, jeg mener 767, var ikke død | LN-MOW | Flyforum | 46 | 09-05-2024 08:22 |
Men Il-96 var ikke død! | VC-10 | Flyforum | 43 | 02-11-2023 12:41 |
Men 767'en var ikke død .. | LN-MOW | Flyforum | 13 | 25-04-2018 18:04 |
Helikoptertråden 100 år ;), ikke riktig ennå, men 1 måned gammel i dag :nor | LN-DAG | Bilder & foto | 0 | 18-02-2010 14:41 |
767 er ikke død... | Someone | Flyforum | 7 | 11-11-2008 19:33 |