![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Da begynner dette dekalet å bli klart til å sendes til BOA. Det betyr at det går ca 6 uker før har det klart. Jeg kommer tilbake til prisen. Happy modelling, Ruben ![]() Last edited by dc-8-63; 22-10-2009 at 23:18. Reason: Fixed URL |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må nok ha et par ark Ruben. 7 stk. DC-7 sett er på vei til JetBlue + hans bror + meg.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aj, DEN skal få bo i eska med "klenodier som skal bygges når jeg blir pensjonist"...
Best å sikre godiser som ikke kommer igjen innenfor overskuelig fremtid. Ønsker meg så veldig 70-talls fly: BU B-732 + WF DHC-6 & 7. "Evig eies kun diecasts."
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... Last edited by ANX; 23-10-2009 at 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei ANX!
Lima November har to supre dekalark med WIF DHC-6. Alle kjente fargeskjemaer. Hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når du sier det, så husker jeg å ha lest om Twotter-dekaler engang.
Hvilket betyr at man må bygge selv, noe jeg ikke har gjort på 40 år dermed er nok ikke ferdighetene på topp... Men de kan kjøpes inn i påvente, og så kan man vel først øve seg på et rimelig treningseksemplar som får ta imot alle begynnerfeilene. Finnes visst noen "ferdige" (plast) BU 732 der ute, engang må vel en komme min vei også.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg sitter med Revell's utgave av DC-7C. Den er vel i 1/122 eller 128. Regner ikke med at det kommer til å bli lagd noe dekaler til den? Såvidt jeg skjønner så er vel den eneste 7eren i 144 en vac model og det er noe jeg ikke kommer til å legger mine klamme hender på. Hva kommer det av at ikke Minicraft eller andre har lagd DC-7 som injection molded, Minicraft har jo store deler av Douglas øvrige familie...
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Takk for hjelpen med her ! Happy modelling, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kan også nevne at Frog i sin tid ga ut en 1/96 DC-7C med SAS merker tidlig på 60-tallet. Dukker opp av og til på e-bay til helt sinnsyke priser.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Med tanke på det så blir jeg vel nødt til å skaffe et av de nye dekalene vist her også. Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det tolker jeg som en bestilling :-) Happy modelling, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Trygve
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da ligger bunken med 7 DC-7c her i huset og må si meg meeeget fornøyd med det jeg ser. Litt limited run-preg, men med svært god passform, spesielt vinge/skrog. Kanskje litt for delikate panellinjer. Alle dør-, vindu- og cargodørløsninger er med, så noe må sparkles og pusses avhengig av hvilken variant man bygger. Bra F-RSIN. Nå ser vi gjerne etter Convairliners og Lockheed 1649 Starliner.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Detta ble bra .... Og er nå sendt til trykking. Jeg kommer tilbake
med info når det er klart for levering. Happy modelling, Ruben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Da er dekalet kommet og klar til levering. Prisen blir kr 100.- og hvis noen andre er interesert, så ta kontakt på rhusberg@online.no Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lima November Decals LN144-521 SAS DC-9/MD80 i regnbuefargene. | rhusberg | Samlerhjørnet | 8 | 11-09-2010 15:34 |
LIMA NOVEMBER DECALS LN144-512 Scanair DC-8-62/63 | rhusberg | Samlerhjørnet | 5 | 15-06-2008 21:18 |
LIMA NOVEMBER DECALS LN144-511 SAS DC-8-62/63 "final cs" | rhusberg | Samlerhjørnet | 9 | 15-06-2008 21:17 |
LIMA NOVEMBER DECALS LN144-504 SAS DC-8-55/62/63 | rhusberg | Samlerhjørnet | 12 | 15-06-2008 21:17 |
Lima November Decals Ln144-508 1/144 Sas Snowflake | rhusberg | Samlerhjørnet | 4 | 19-12-2007 11:49 |