![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,624
|
![]()
Linjenummer 3000 gikk til denne Jet Airways-maskinen. Ingen spesielle merker er observert.
http://www.flickr.com/photos/smartjunco/3813040973/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
...og da er det ikke lenge igjen før det er produsert flere 737NG (600-900) enn 737 Classic (300-500) og 100-200 tilsammen.
__________________
Mvh Lars Tore Haugan Last edited by LTH; 13-08-2009 at 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,624
|
![]()
Nå er det vel 3-500 som betegnes som Classic ... 1-200 blir vel mer 'Jura' ...
Det er tre generasjoner 737, og jeg mener at jeg leste forleden at NG nå er den mest solgte av de tre ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2009
Location: ENZV
Posts: 208
|
![]()
LN-MOW har riktig, 1 - 200 kalles ikke noe spessielt. Men de kalles også bare "Første generasjon"
__________________
Mine safety onboard cards Fly1.no Vet du hva som er både positivt og negativt på samme tid?? At dama di sier at du har den største karen i nabolaget… |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
Jeg er fullstendig klar over at Classic er 300-500. Poenget mitt var at nå er det snart bygd like mange NG som Classic og 100-200 til sammen...
![]()
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
3000 medlemmer på Flyprat.no | FlyHi | Småprat | 4 | 25-08-2011 15:40 |
SAS - Minus 6 milliarder og 3000 ansatte skal bort | haavig | Flyforum | 200 | 15-04-2009 23:21 |
3000 forsinket på Værnes | MD11 | Flyforum | 7 | 02-12-2007 13:45 |
Reisebyrået krevde kr. 3000,- for å rette opp stavefeil | Stian | Flyforum | 15 | 12-10-2007 15:48 |
A320 nr 3000 blir snart levert! | LN-AFG | Flyforum | 10 | 15-12-2006 13:23 |