![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var på RIAT i helga, da vi skulle hjem så benyttet jeg meg av anledningen til å ta litt bilder (Flyet gikk jo seint så)..
Så her kommer en serie fra Gatwick. ![]() - ![]() Vikingene har erobret Gatwick! ![]() Disse var det mange av! ![]() - ![]() Bulgaria Air eller omvendt. ![]() - ![]() Dagens første store. ![]() - ![]() Aner ikke hvilken den gikk i rute for, men glad over å se den ble jeg! ![]() - ![]() Lingus flyr flere ruter fra Gatwick. ![]() - ![]() Hadde ikke forventet A300! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() En del av disse også! Og 733/4 fra BA. ![]() Dagens fineste! ![]() - ![]() - ![]() Ex - GB Air. ![]() Deretter beveget jeg meg opp i parkeringshuset, siden vi måtte flytte bilen fra veien. ![]() - ![]() Air Europa. ![]() Nydelig! ![]() - ![]() - ![]() FlyBe hadde en viss tilstedeværelse! ![]() - ![]() NOG var også innom, i tillegg til denne. ![]() Eneste Easy 737 jeg så! Neste pulje vil være militære, de kommer fra RIAT, men det blir etter GladMaten!! Cheers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye fint - savner tiden med terassen på LGW. Dro gjerne vel så gjern dit om til LHR, siden det på den tiden var mer eksotiske ting å se der (i mine øyne). Synd den ikke er blitt åpnet igjen.
Men - jeg skal fly til LGW på søndag og retur en drøy uke seinere, så jeg håper familien går med på god tidsmargin på returen slik at jeg kan drive litt spotting innen fra terminalen! VC-10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trodde ikke BA hadde noen 737-300 i trafikk lenger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er vel ikke NOG du har bilde av på LGW, men derimot LN-KHB...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Har bare 734 og 5 tror jeg? Skreiv vel feil der oppe ![]() Derfor jeg skreiv "NOG var også innom, i tillegg til denne.", For NOG kom også innom en tur! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Gatwick er en flott flyplass! Ikke noe 747 trafikk mens du var der eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, desverre. Var der så seint, og gikk for tidlig til at jeg fikk med meg det. Regner med Emirates 777 landa mens vi leverte inn leiebilen også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ovenatting på Gatwick | imm | Reiseforum | 1 | 09-07-2014 21:41 |
Gatwick hotel | roy | Reiseforum | 1 | 15-04-2011 00:35 |
London / Gatwick | _volcom_ | Samlerhjørnet | 4 | 18-10-2009 13:34 |