![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så var det morgon igen och gästerna på rum 1727 på Radisson i BKK är relativt slut efter en minst sagt BLÖT kväll på stan igår.
Utsikterna för dagen säger 37 grader och eventuellt regn. Perfekt för lite shopping före hemresan i morgon. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag morgen... Hovedstaden er overskyet - la oss håpe at skyene sprekker og at det blir nok en strålende dag. Nok en arebidsdag med prosjektarbeid på kontoret. Ha en flott torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nei, de sprakk ikke, derimot begynte de å lekke. God morgen her fra Oslo. En liten times forsovelse i morges, men det tror jeg ikke var så dumt med tanke på at det har blitt litt lite søvn de siste dagene. Nå blir det å grave frem paraplyen å komme seg på jobb. Kveldens prosjekt er å vaske og rydde leiligheten fordi nå ser det ut som en svinesti her......ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. Fikk møteinnkalling til møte på Lista i dag, i går kl. 16:30. Dermed var det jo bare å kaste seg rundt og skaffe seg flybilletter og leiebil.
Sitter fortsatt og koker innvendig etter gårsdagens kamp på tv. Kjenner jeg trenger litt mer tid for å roe meg ned igjen. Hadde aldri trodd jeg skulle latt en dum fotballkamp hisse meg opp så voldsomt! Jaja, ingenting ikke noen timer på veien kan fikse... Ha en strålende dag alle sammen, selv om det regner. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Fornebu
![]() Jaggu regner det visst i Tigerstaden i dag. Uventa! Det er jo vestlandets rettighet det jo! ![]() Vel, det er oppgåver som skal gjennomførast, og så er det heimreise til barteland ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morgen!
Regntungt oslo i dag! Idag bærer det til FBU for ennda mere Teorilesing, før det er Wet Drill fra klokken 1230 til 1430...hjelpemeg.... Men det blir morsomt! Er spådd mye latter så får håpe det og..xD Ha en lattermild dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Dagen startet med en lite pang, så nå er det på tide å ta seg en liten pause for dagen fortsetter. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra et regntungt Kristiansand!
Her er det nok av oppgaver som venter. Fikk booket meg billett til Dyskland i går, så i neste uke blir det fly og poenginnsamling igjen. Lenge siden sist nå! Skranter litt med økonomien nå, ettersom jeg hadde budsjettert med 60 mill inn på kontoen fra Viking Lotto i går, men det er vel ikke værre at jeg heller kan ta de 70 mill som ligger i potten i neste uke! Hvis ikke det er god nok grunn til å drikke, så vet itte je! ![]() Og med svinesti, følger svineinfluensa, så her er det bare å passe seg! ![]() Ha en svinaktig god dag, alle sammen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banned
|
![]()
Hei og god morgen i fra SVG. her er det overskyet men fint og det skal bli her deligt med langhelg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go morræ fra sentrum av Oslo. Dagen startet rimelig hektisk på jobb med hastemøter, men nå er ting roligere og man kan puste litt mer normalt. I kveld blir det hjem til Fredrikstad for å se FFK ta 3 poeng fra Tromsø, det trengs nå!
Enda bedre vil 3 poeng smake når jeg vet at jeg også har langhelg ![]() Med ønske om en god dag til alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Var ute å tok noen bilder i det fine været i går kveld! (I dag har det regnet konstant her på Gardermoen!)
Last edited by Steinsdottir; 11-05-2009 at 20:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Nå lurer jeg på hvorfor man noen ganger opplever å bli presset ned i setet sitt i det flyet tar av, mens man andre ganger ikke kjenner noe?
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - snart lunsj, men først kaffe og forum.
Vått og grått og trist ute, så da er det enklere å sitte og jobbe litt innendørs. Ingen stooore planer i dag annet enn å sjekke inn til morgendagens flyging samt pakke litt til helgens aktiviteter. NB! ingen (fly-)tog mellom Skøyen og (Asker) Drammen fredag, lørdag og søndag Ha en fin torsdag.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Ryfylke, været er overskyet, men sol på andre siden av Bjørheimsvannet! Rundt en 10 grader vil jeg si.
Har forberedelsedag til skriftlig norsk eksamen, hovedmål i morgen, og sidemål på mandag. Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra solfylte Mosjøen!
Har nettopp vært ute og spasert en tur i lunchen, aldeles nydelig! Måtte hele helga, neste uke, våren, sommeren og høsten bli slik ![]() Ellers blir det en kveld uten fotball. Skal ut og spise i kveld sammen med noen venner, og i morgen sender jeg min bedre halvdel på "husmorferie" til Trondheim! Så da er alt duket for øl, venner, PS3, mer øl . . . ![]() Velkommen! E!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Nærsnes. Her har det nettopp vært en liten regnskur. Greit det, får vasket bort litt grønt pollenstøv rundt omkring.
Det blir penger tilbake på skatten, så nå bærer det avsted til interiørpusheren min på Nesbru får å underskrive kontrakt på 2 stk. skyvedørsgarderober. Det blir endel dyrere enn opprinnelig planlagt, men pytt, pytt.... Ha en fin dag.
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, hvor det er skyet, klamt og rundt 20. Har akkurat vært en runde rundt huset med høytykksspyler'n og fått fjernet en del fugleskit, polenstøv og annen morro fra vegger, veranda og vinduer .. møkkajobb!
Men nå er jeg ferdig med det for denne gang. Postmannen passerte akkurat og leverte fra seg Ground Handling International og Aviation Security, så nå har jeg dolektyre for lang tid fremover. Vel - nå kaller WIAS før det blir en fridag i morgen før arbeidshelgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bainbridge
Her blir det avreise til Portland i x2 i dag...svigermor hadde et "hearth attack" i natt, det gaar bra..saa foerst flyr den lille Italienerinnen Horizon ned...saa kommer "the beagle" og jeg kjoerende etter....vaer gudene driver ennaa med opprensking arbeidet etter Asiana...regnet star i bakken....ikke akkurat droemme vaer paa I-5....
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Håper det går greit med svigers, dc8..
God morgen fra Chicago. Gårdagens ettermiddag/kveld regnskyll har forlatt området. Om noen få minutter er det på tide å spasere til tbanen og ta denne to stopp til O'Hare. Ett par flighter med CO i dag, US Air og UA i morra. Alle flightene utenom en i F. Får forresten testet ut US nye Envoy på 767 i morgen, er på positioning flight mellom PHL og CLT. Skal se om det ikke blir noen bilder.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 07-05-2009 at 22:39. Reason: Snek seg inn en uventet v i meldingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgon | Savipix | Flyforum | 30 | 21-01-2011 03:42 |
God torsdag morgon | Savipix | Flyforum | 7 | 13-04-2006 19:47 |
God morgon, torsdag | Christian | Flyforum | 6 | 15-07-2005 08:18 |