![]() |
|
![]() |
#101 | |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() Quote:
Vi jobber hardt for den handlingfeen fra SAS, og det at andre selskap underbyr hverandre betyr ikke at vi er for dyre, men de andre for billige. Husk at det er ingen andre handlingaktører på OSL som har hatt et eneste år med overskudd. Det er også grunnen til at SA forsvann i år. Denne underbyingen ødelegger bare for de andre selskapene i markedet, og siden SGS er den største aktøren, har vi ikke lov til å gå under selvkost ved anbud. Allikevel har vi handling på mange fremmedselskaper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2005
Location: Mosjøen
Posts: 1,422
|
![]() Quote:
E!
__________________
:: Egil :: wias HQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
at your service!
Join Date: Sep 2004
Location: Ørsta, Norway
Posts: 2,586
|
![]()
Pin Point!
__________________
Torbjørn ----------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
OSL Slave
Join Date: May 2006
Location: OSL
Posts: 769
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,177
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]() Quote:
(Og det jeg kjenner til Novia er ikke så fryktelig positivt at det gjør noe heller...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Det høres ikke helt lovlig ut...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Må si meg enig med billettøren her. Hørres ikke helt lovlig ut det nei tackle.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,497
|
![]()
Det gjoer de ikke. Det vet jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2007
Location: Jessheim
Posts: 389
|
![]()
Nope.... men at Widerøe har vært en Commuter handler er det vel ingen tvil om..... og sgs har vel ikke ønsket proppel handling siden widerøe var og tok de små flyene som trengte handling..... Og at flyselskapene gjerne vil bruke Widerøe selv når vi snakker om større operasjoner er jo en STOR fjær i hatten for folket i grønt
![]()
__________________
Opportunity never knocks twice at any man's door. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() Quote:
At AF forlot SGS i sin tid, var mest av politiske grunner enn noe annet. De var ikke så glade i å ha folk med SAS på ryggen rundt flyene sine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]() Quote:
DAT er jo propel handlet av SGS. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 53
|
![]()
Er det noen som har sett de økonomiske resultatene for WF handling på Gardermoen? Tror ikke de kan ha så veldig godt resultat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
De går i pluss jo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 53
|
![]()
De går i pluss? Hvor mye? Har de egne regnskaper, eller går alt i en kasse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gunnar
Join Date: Aug 2008
Location: Hegra
Posts: 435
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 53
|
![]()
SGS går i pluss, men det var WF handling jeg gjerne ville hatt noen tall fra! Det blir påstått at de går i pluss, men hvor har man disse opplysningene fra?
Tror faktisk ikke at de har egne regnskaper for handlingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
I Widerøe er alle ansatt i Widerøe's Flyveselskap AS, og ikke i Widerøe Handling Services AS eller lignende. WIAS er det eneste datterselskapet Widerøe's Flyveselskap AS har. Dermed så finnes det ikke noe offentlig, seperat regnskap for handlingdelen, men i fjor hadde WF, med WIAS incorporated i regnskapet - 150 millioner i overskudd.
WF på OSL er nok ikke de som tjener mest penger i konsernet, men jeg har heller ikke sett at de skulle gå i rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Charter handling BGO/SVG. Norport vs. SGS | Whatever | Flyforum | 9 | 27-07-2010 00:42 |
Hvem overtar for SGS (SAS-handling)? | Tally-Ho | Flyforum | 137 | 23-01-2010 13:07 |
SGS handling agent for Icelandair | Tommy777 | Flyforum | 1 | 20-12-2006 18:30 |
SGS tar overpris på handling av SAS Braathens og SAS DK/SE | dash-7 | Flyforum | 37 | 01-11-2006 23:16 |
FI dropper SAS-handling (SGS) | Guest | Flyforum | 29 | 05-10-2005 18:43 |