![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da er søndagen i gang i gamlelandet og vi kan håpe på en fin dag. Først litt søvn - så en tur innom jobben (selv i ferien) for så å være vertskap for en vennemiddag. Ha en bedre søndag alle forumister....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, god aften fra Harstad. Her er det bingen etter kjempebursdagen. I morgen baerer det til Munchen med SAS og LH og en hyggelig aften paa Le Meridien foer hjemreise med UA paa mandags formiddag.
Ha en god natt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Opp om to timer. Får prøve å få litt søvn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning godtfolk!!
Sitter i bunker'n, og det _regner_ ikke kattunger, men bulldogs ute! Sitter å koser meg på operasjonsleder-posisjonen og får tiden til å fly! ![]() Satser på at regnet gir seg til kvelds, blir endel vandring i hovedstaden i aften ![]() 2 dager frei etter idag..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Endelig tilbake etter en ukes hyttebygging på Sørlandet. Makan til regnvær det har vært hele denne uka.
Nå sittert prinsessene og spiller spill og tegner og pappa prøver å se hva han har gått glipp av i uka som har gått.... Ha en din dag forumister. ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Note to self: Skal aldri gaa paa by'n med Egil mer ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God(?) morgen - her kommer det ned fra himmelen i bøtter og spann. Lurer på om jeg skal starte med søndagsrafting ute i gata snart. Iflg. yr og værradaren ser det ut som det kan komme et par omganger til før dagen er omme. De sier sågar OBS-varsel: Søndag lokalt mye nedbør på østlandet sør for Mjøsa
Får satse på at alle får en god dag til tross for lokale ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
God morgen fra "Gullkysten".
Sitter og venter på at sommerferierende barn skal stå opp. Gjør de siste forberedelsene til årets Sør Amerika tur. Med flyavgang fra OSL 11.55 lurer jeg på om jeg skal ta toget som er på Gardermoen 09.03 eller 10.03 ?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Som de fleste bør ha fått med seg så regner det her. Så da blir det en real Playstationdag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Pingle !!!
Hvor ble du av da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Vindusmalinga ble erstattet av vindussnekring, da det viste seg at det første strøket var alt som skulle til for at to vinduer til begynte å gå tregt. Her kunne mye arbeid vært unngått, dersom de som satte inn vinduene for 15 år siden hadde vært litt mer raus med malinga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. 17.9 grader og mørke skyer. Her er det vanlig søndagsmorgen med bløtkokte egg og NRK Søndagsavisa. Ellers håper man å kunne se AaFK knuse Brann på hjemmebane senere i aften..
Nå regner det PÅ vinduet. For en nordvestlending finnes det ikke mer avslappende lyd. Så nå er det av med all lyd for å nyte lyden av regn på ruta! Last edited by AirbusTrond; 20-07-2008 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Stiftstaden byr på 23 grader og pent vær
![]() ![]() Her skal det forberedes til Paris reisen i morgen ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godagen fra Stjørdal hvor det er 24 grader og fint, ser det kommer en del skyer inn men det later ikke til å bli noe nedbør.
Setter kursen mot OSL i ettermiddag sammen med sønnen og det skal bli godt å se kona etter en uke borte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ikke jeg heller . . . .
E!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra en våt Drammen. Været er perfekt for å sitte å surfe på nettet, noe som passer meg godt da jeg er litt sliten etter fest hos en av naboene i går. Og i ettermiddag kommer svoger og svigerfar på middag...
![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sånn, da var kroppen sånn ca i vater og jeg har karret meg opp på MJF! Endelig en dag med mye trafikk så vi får litt å gjøre.
Det var meldt sol fra blå himmel i dag, men heldigvis er det mange skyer på himmelen. Ikke fullt så ille å være på jobb da, men yr.no melder om 28-29 grader neste helg... Jeg har frihelg og er klar da ![]() E!
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da var også LN-MOW på beina. Stor egg-og-bacon frokost gjode underverker med sliten kropp. Ikke vet jeg hvor jeg ble av, Farmer, men det var da du som ble borte først?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Kos dere på søndagen, jeg har 13 timers vakt idag..
Så da gjør det ikke stort at det høljer ute.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godere søndag morgen ! | LN-MOW | Flyforum | 10 | 22-03-2015 21:43 |
Godere soendag | LN-MOW | Flyforum | 9 | 18-02-2007 12:42 |
Godere tirsdag! | LN-MOW | Flyforum | 19 | 25-07-2006 19:22 |
Godere mandag! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 05-09-2005 15:52 |
Godere mandag | LN-MOW | Flyforum | 11 | 08-02-2005 10:53 |