![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2007
Location: Oslo, Norway
Posts: 2,412
|
![]()
http://www.nordlys.no/nyheter/article3656910.ece
Skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt avisene driver og skriver det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
at your service!
Join Date: Sep 2004
Location: Ørsta, Norway
Posts: 2,587
|
![]()
tja, det er jo rimeleg dramatisk for "folk flest" dette då? synest det er ok at media skriv om dette!
__________________
Torbjørn ----------------- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2005
Posts: 57
|
![]()
Glemte å ta ut låsepinnene fra understellet kanskje??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Kommer det på trykk i media, så kommer det jammen på forumet også
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,188
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Pinner var det nok ikke, kanskje noen har vært borte i pinnene foran hjulbrønnen som dumper trykket under gear-retract?
Var en 73CL fra DY som for ett år eller to siden som måtte gå tilbake etter en på bakken hadde kommet i kontakt med den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
De er 100% på NG og siden DY opplevde dette, så er det vel også på CL?
Er på TN-B i natt, så kan sjekke IPC/AMM etterpå og se hva som står. (evt. spasere ut i eneren og se på BRE) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Tviler på at noen av ex-BU maskinene har dette, større sjans å stikke opp på terminalen å ta en kjapp kikk på en av de yngste DY-maskinene. Eller stikke inn på Airpics, Jetphotos, osv å se på bilder der, men det vil i så fall ta like lang tid
![]() IPC/AMM er jo laget til "hvert" selskap, så det står nødvendigvs ikke der selv om det skulle eksistere på nyere CL. Easyjet har jo noen av de nyeste CLene, så hvis STS skulle ha AMM/IPC fra dem så kanskje du kan se der....
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Vi har AMM/IPC til minst 30 - 40 selskap via Techdoc, så det er nix problemos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
![]() ![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Avsporing på gang! B737CL - har man brukt CL lenge om classic? Jeg har sett dette bare to ganger; i denne tråden og i en tråd om resetting av sikringer i 737 classic. Er CL noe Boeing bruker eller er det noe "vi" har begynt å skrive?
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
EDIT: Tror at Boeing bruker CG - Classic Generation mot NG - New (Next) Generation, liten avsporing til ![]() ![]()
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam Last edited by BSSW; 08-07-2008 at 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
Join Date: Sep 2004
Posts: 676
|
![]()
Også kalt "jurassic"!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,724
|
![]()
LG, SG, VG, KG, GG, UG.....
Lang gris, stor gris, voksen gris, kort gris, gammel gris, ung gris.... ![]()
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Var ute en tur på BRI som sto i ene sporet her, og den hadde ikke.
Har en pause etter klokken 03:00, så tar meg en kjøretur på flyplassen da - husket kamera i natt også! (og 50mm 1.8'ern er montert!) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly fra GoAir glemte kart - måtte snu | Someone | Flyforum | 3 | 17-08-2019 12:34 |
Norwegian-fly måtte snu to ganger | Oteren | Småprat | 16 | 25-05-2012 14:14 |
Fly måtte snu pga mentalt forstyrra person | Hpkris | Småprat | 2 | 04-11-2011 22:18 |
SAS-fly måtte snu da ruta sprakk | Savipix | Flyforum | 3 | 18-02-2006 20:02 |
SAS-fly måtte snu | Savipix | Flyforum | 16 | 22-05-2005 16:54 |