![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=507093
Noen som vet hva slags fly og selskap det dreier seg om? Kanskje det er D-FIFA som flyr for Benair med post mellom SVG-TRF?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,219
|
![]()
Hvis dette er det jeg tror det er, så er det Lufthansa som var på vei til OSL med en CRJ, og som meldte fra om at de divert'a til TRF istedet for...
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Hamburg LH 3153 20:40 Innstilt Lufthansa 177 Cancelled
Hamburg SK 3661 20:40 Innstilt SAS 177 Cancelled
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,282
|
![]()
Hvorfor Torp fremfor GM? For dårlige forhold nordover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
D-ACJF
Problemer med flaps og laang holding inn mot værutsatt ENGM...
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Kanskje flap'en har frøset?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,188
|
![]() Quote:
Hva i alle dager har dette med en divertion til Torp å gjøre??? Tyskerne invaderer i 1940, LH diverter i dag, respekt for eldre... ja ja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,518
|
![]()
Alt har sin plass - og dette hoerer ikke hjemme her ....
Hilsen en som hadde sin far sittende paa Grini. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,219
|
![]()
Av alle tåpelige kommentarer som gjennom et langt år på et forum kan komme, det du kommer med der Spikeld, må være den mest malplasserte kommentarer EVER!
Djiiiizzzezzzz!
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
N/A
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,099
|
![]()
Dette må jo kvalifisere til tidenes avsporing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banned
Join Date: Feb 2005
Posts: 381
|
![]()
En skal høre mye før øra detter av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Rødt kort er gitt, men vi lar det stå - så får vi heller forsøke å overse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Tidenes avsporing, ja.
Tilbake til topic: Flyet gikk vel til Torp fordi der var det sommerforhold med regn, mens OSL hadde heavy snøfall og middels glatte baner. Begge hadde sterk vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,680
|
![]()
Skjedde visst mere igår, brodern var ombord i en Widerøe fra Torp til Sola som ble truffet av lynet, smalt visst noe helt forferdelig og det ble brief med kapteinen etterpå.
__________________
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]()
Greit med rødt kort til SPIKELD for min del, så får vi holde oss til hva denne saken gjelder.
Noen som har plukket opp hva disse flaps-problemene dreide seg om? Skulle tro at den CRJ-en var ganske nære GEN før de oppdaget problemet og at de så måtte ha diverted til TRF i ganske lav høyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
Location: Alta/Bærums Verk
Posts: 5,352
|
![]()
CRJ 100/200 har hatt noen tilfeller med flapsproblemer, spesielt under vinterforhold. FAA har beordret modifiseringer og Bombardier har startet et program for dette. Vet ikke om det var flapsproblemer som førte til landingen på Torp i går.
For øvrig var det ufyselig på OSL i går. Min 1715 flight til Bodø forlot gaten først 1820 og vi brukte over en time på å komme oss til avgangsposisjon via de-icing øst. Der gikk det svært tregt i går, muligens pga nedbørens konsistens kombinert med vindstyrke. Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Flakk, Birkenes
Posts: 1,820
|
![]()
Ingen har visst hittil vist til Sandefjords Blad (med bilde).
__________________
Gunnar Kjeviksiden: http://kjevik.dk ...mange gode minner |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,219
|
![]()
Haha...jaja Spikeld, du liker å fortsette med å helle bensin på bålet.....
Keep on my friend.........makan til pisspreik.....
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SIA Airbus 380 "nødlandet" i Baku! | SVG | Småprat | 0 | 08-01-2014 20:02 |
Husky småfly "nødlandet" på isen. | Cessna182 | Flyforum | 1 | 31-12-2010 21:47 |
Suksess for WF sine "langruter" fra Torp | MartinL | Flyforum | 3 | 17-12-2009 12:13 |
Fra "Fly smart" til "Mr. Bissniss" | EB | Flyforum | 65 | 25-04-2008 22:47 |
I dag starter flyvningene Torp - "Milano" | GF1 | Flyforum | 0 | 25-02-2005 08:52 |