![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter aa ha sittet timesvis forran pc-en og sokt og styrt saa har jeg klart aa faa en saa god pris paa strekningen London - Mosjoen at jeg syntes det var verdt en post.
Jeg sender varme tanker til Wideroes 2 for 1 tilbud i disse dager. Total pris for to, tur/retur ble 2816 kr. Jeg limer like godt inn hele reiseruta: From London Stansted(STN) to Torp Oslo(TRF) Mon, 07Feb05 Flight FR034 Depart STN at 06:30 and arrive TRF at 09:25 Fra: Sandefjord (TRF), Oslo, Norge, Avreise: mandag, 07. februar 2005 12:30 Til: Vaernes (TRD), Trondheim, Norge, Ankomst: mandag, 07. februar 2005 13:50 Fra: Vaernes (TRD), Trondheim, Norge, Avreise: mandag, 07. februar 2005 15:30 Til: Kjaerstad (MJF), Mosjoen, Norge, Ankomst: mandag, 07. februar 2005 16:22 Fra: Kjaerstad (MJF), Mosjoen, Norge, Avreise: onsdag, 09. februar 2005 09:20 Til: Vaernes (TRD), Trondheim, Norge, Ankomst: onsdag, 09. februar 2005 10:38 Fra: Vaernes (TRD), Trondheim, Norge, Avreise: onsdag, 09. februar 2005 14:15 Til: Sandefjord (TRF), Oslo, Norge, Ankomst: onsdag, 09. februar 2005 15:30 From Torp Oslo(TRF) to London Stansted(STN) Wed, 09Feb05 Flight FR037 Depart TRF at 17:20 and arrive STN at 18:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Billig var det ja, men..Huff.. Her kan mye gå galt, en liten forsinkelse i enten den ene eller andre rettningen kan gjøre at du ikke får se så mye annet enn sandefjord..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
skumle greier! Kan ikke anbefale å sette sammen en slik reiserute. Blir f.eks. dash'en fra TRD syk på returen står du der! Men BILLIG var det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ole B ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Den tur turde jeg ikke købe med mindre jeg havde en forsinket fremmøde forsikring.
Helld og lykke. You may need it! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ryanair har kanskje andre regler når du kommer med annet selskap og skal videre med Ryanair... Skulle du ha fløyet flere strekninger med Ryanair så anbefaler de deg at du ikke booker denne før dagen etter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Naa ble jeg nervoes her. Det er da ikke saa tett program?
3 timer fra Ryanair lander til flyet videre til TRD. 1 time og 50 minutt paa returen er vel litt vel knapt, men det er Torp vi snakker om her ikke Heathrow... (Har aldri vaert paa Torp men gaar ut fra at det ikke er store stedet) Blir det kroell paa forbindelsen mellom Wideroeflyene saa regner jeg med at Wideroe ordner opp... Haaper jeg kan gjoere all pessimisme til skamme ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
For WF har du kommet til endelig bestemmelsessted når du kommer til Torp...WF har m.a.o ikke noe ansvar for at du rekker Ryanair... MEN!!! For all del jeg håper også at det går bra...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men, med de connection tider du har burde dette funke.
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | |||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ellers håper jeg det går bra......men det er en liten risiko her og det virker osm du er klar over den...og dermed ikke står fram i avisen og klager din nød hvis det skulle skjære seg ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sant nok, men ingen av dem er forpliktet til det...og er neste fly fullt så.....tviler jeg på de fikser hotell til deg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Husk også at Ryanair stenger innsjekk en viss tid før avgang...og da er det stengt!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det gikk bra!! Kom meg helskinnet frem og tilbake London-Mosjoen-London uten problemer.
Maa innromme at stressnivaaet steg litt da vaermeldinga meldte liten storm paa Helgeland onsdag morgen, men vinden var ikke vaerre enn at WF klarte aa lande paa Kjaerstad. Halv time forsinket Mosjoen - Trondheim og 15 minutter Trondheim-Torp laa godt innenfor sikkerhetsmarginene. Forovrig forste gang jeg reiste med Ryanair, og det gikk greitt bortsett fra ekstremt liten beinplass (sammenlignet med WF Dash8 100/300) og kabinpersonale som snakket uforstaaelig engelsk. Selv om opplegget var litt risikabelt saa haddet det lonnet seg selv om vi hadde mistet Ryanair og maattet kjope nye billetter til London, saa alt i alt synes jeg det var en smart loesning :smokin |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Edit: Det var uansett veldig fint for deg og ditt reisefølge at det gikk bra! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"kabinpersonale som snakket uforstaaelig engelsk" JA!!
"Selv om opplegget var litt risikabelt saa haddet det lonnet seg selv om vi hadde mistet Ryanair og maattet kjope nye billetter til London": Er du sikker på det? Billetter med Ryanair kjøpt "like før" er unormalt dyre....
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Uforståelig engelsk kan sikkert være så mangt, men for meg har det noen ganger vært irske damer som snakker engelsk som om det skulle ha vært irsk.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er vel skuddår i år SAS....?????? | LN-FHU | Flyforum | 16 | 29-02-2008 14:16 |
Det er for tiden ikke mulig å kjøpe billetter på Finnair(AY) | TG923 | Flyforum | 5 | 03-09-2007 14:45 |
Er vel ikke endringer i servicen på gang i BA? | litt-amatør | Flyforum | 2 | 14-09-2006 23:43 |
Er ikke det her vel mye flaps for TO? | Fry | Flyforum | 3 | 08-06-2006 18:04 |
Ikke nok til billigere billetter | sail4fun | Flyforum | 5 | 15-12-2004 15:02 |