![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fant dette bildet på SAS group images. Her er de nye setene i Economy class står det. Er det disse setene som nå skal innstalleres i SAS Norges B737 - alle varianter?
De ser ikke særlig komfortable ut og legg merke til hvor trangt det er mellom radene....Var det noen som sa at det er trangt hos DY ![]() ![]() http://www.bildhotellet.biz/fotoweb/...FA7F21F24B275F
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Får ikke opp noe bilde, men det er kanskje setene på de nye 737-700-maskinene? Og det er vel ikke snakk om å kaste ut alle eksisterende seter i andre fly, men å hive inn noen flere av de som allerede er. Noe annet ville blitt veldig dyrt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Under "Information" på bildet, ser det ut til å være datert 18/9-2003, så stolene er vel ikke helt nye
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det er setene som er på de nye 737'ene - de er veldig behagelige og god avstand mellom setene. Fløy en av de nye 737-700WL til FCO i høst, og de har jo 10 seter mer enn de opprinnelige -783'ene, uten at jeg merket det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis filnavnet betyr noe ser det ut som dette er fra 2004
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er setene som finnes bakerst på alle 600-maskinene og som var nye for tre-fire år siden. Setene på RRA/RRB er tynnere enn disse og litt hardere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Dette er vel også samme setene på på 321? De er ikke spesielt komfortable
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det ser ut til å være de samme setene jeg har opplevd på A321 og A319 senest nå i julen og de er mildest talt grusomme med lodrett rygg og steinharde puter...Er nesten på nivå med en kirkebenk fra middelalderen!! Trangt var det også, speiselt i A321'eren...
MD80-setene av den eldre sorten er nå langt å foretrekke. T |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Jeg har riktignok ikke sittet i setene mer enn et par ganger (SVG-OSL og BOO-TRD), men jeg satt godt. Det er en, for meg, irriterende metallbøyle som treffer meg på leggen, men det er vel også det eneste. At de er forholdsvis lave synes jeg gjør kabinen lys og triveli. Billige og simple? Jada, pris er sikkert et viktig kriterium for å velge seter, så det kan nok regne med. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gamle SAS Business class stoler | Islending | Samlerhjørnet | 2 | 16-11-2015 00:28 |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
Slik blir Norwegian nye fly (benplass, nye stoler m.m.) | seatsniffer | Flyforum | 43 | 22-05-2009 15:21 |
Nye seter i economy class | CK | Flyforum | 3 | 27-09-2006 10:35 |