![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,459
|
![]()
Kan ikke være så mange MD11 i pax vers. igjen nå?
Jeg prøver her. Disse tallene er meget usikre... ![]() KLM 10 stk. Varig 17 stk. Thai 4 stk. Finnair 7 stk. Delta 13 stk. World 8 stk. Noen med eksakte tall?
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]()
Vel ... aatte av Delta's fly skal til Fed-Ex ... World tar visst resten ... noen av de skal konverteres, Eva skal wetlease to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,875
|
![]()
Martinair har vel 4 i passasjer konfigurasjon (combi) pluss 3 rene fraktere...
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,875
|
![]() Quote:
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 308
|
![]()
Finnair tvilholder vel fortsatt på 11'erne sine?
Pene fugler, JA. Etter min mening, er det DET som er dronningen.
__________________
BEF *********************************** ... Intelligens er mangel på uvitenhet ... *********************************** |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,875
|
![]() Quote:
De staar oppfoert paa Martinair's web sider....og de staar som current hos Martinair at PlaneMad der er riktignok den ene av de fire passasjer versjonene satt opp som Converted MD11F.....de gjenvaerende passasjer versjonene er oppfoert som CF (Combi eller Convertible ??)
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
MP (Martinair Holland) benytter sine MD11er bare til frakt i dag.
Og her er utgående fra Amsterdam: 12345__ AMS - ATL (Atlanta) _2_4_6_ AMS - ORD (Chicago O'Hare) ___4___ AMS - DFW (Dallas/Fort Worth) _2_____ AMS -EBB (Entebbe) _____6_ AMS - KGL !! (Kilimanjaro) _23_567 AMS - MIA (Miami) 12345_7 AMS - NBO (Nairobi) 1___5_7 AMS - SJU (San Juan) __3___7 AMS - SEA (Seattle) 1__4___ AMS - YYZ (Toronto) Disse utgående forsetter i de fleste tilfeller til flere destinasjoner før retur - flightene til nordamerikanske destinasjonene forsetter til Mellom- og Sør-Amerika og de afrikanske forsetter videre der. I dag har Martinair 7 stk. MD11 - 4 CF'er og 3 rene F'er.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,259
|
![]()
I headingen står det 11 Swiss' MD'er...åssen kan de få til det? Det er jo bare en håndfull ex-Swiss-maskiner som fortsatt er lagret, mange har gått til VARIG. Menes det at det er maskiner som nå er hos VARIG som skal videre til UPS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,419
|
![]()
Jeg kjeder meg idag ...
Ved gjennomgang av listen fant jeg tilfeldigvis 11 kandidater: - c/n 48444 HB-IWB - c/n 48446 HB-IWD - c/n 48447 HB-IWE - c/n 48452 HB-IWG - c/n 48453 HB-IWH - c/n 48454 HB-IWI - c/n 48455 HB-IWK - c/n 48485 HB-IWS - c/n 48486 HB-IWT - c/n 48538 HB-IWU - c/n 48634 HB-IWP De er alle lagret eller oppfoert under konvertering til fraktere. Av de oevrige er en hos Martinair, en hos Air Namibia, fem hos Varig, en er tapt og den siste (c/n 48443) er oppfoert med FedEx som eier, men er visst lagret. Det var 20. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
UPS | svgspotter | Småprat | 31 | 26-10-2015 18:49 |
UPS leveringstid? | CaptainMorgan | Småprat | 6 | 17-06-2012 20:09 |
UPS | PC | Flyforum | 0 | 03-12-2004 19:53 |
Swiss(air) MD11 - 1991-2004 | LN-MOW | Flyforum | 7 | 02-11-2004 16:04 |