![]() |
|
![]() |
#241 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 172
|
![]()
Katastrofe sier nå jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,644
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2007
Posts: 157
|
![]() Quote:
Hvorfor skulle fru Olsen bekymre sig om Next Generation Q400, når hun ikke skænker det en tanke om det er en 737classic eller NG737 hun sætter sig ind i? Hun vil alene tænke: "Nej jeg vil ikke flyve Q400 - det er jo dem der falder ned! Hvis WF vil flyve med Q400, skal de i hvertfald ikke komme med dem til CPH - det kan kun gå galt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 172
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
Dash-7, jeg ville heller spurt meg: Hvorfor fortsatte alle andre Q400-operatører å fly med sine Q400 mens SAS satte alle SAS/WF sine på bakken? Er ikke det like rart....?
Hvis WF fortsetter med Q400, så vil det være en overgangsperiode på noen få måneder hvor media bryr seg og hvor pax stiller en del spørsmål (men likevel flyr Q400), før det hele roer seg og det er busiess as usual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,644
|
![]()
Jo, men jeg tror det vil gi seg ganske kjapt. Medias interesse er kortvarig sålenge det ikke skjer stort. Kall det Dash 8 istedet for Q400, WF har nok av dem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,311
|
![]() Quote:
Regionale jet til SAS og Q400 til WF er jo den mest fornuftige SAS kan gjøre. Selv om WF er endel av SAS så oppfattes det ofte blant publikum som et eget selskap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Skal vi ha noe nytt vil det ta minimum ett års tid for levering og trening/innfasing. Med de kostnadene man har til wetlease, vil dette bli en alt for dyr løsning. Med ok for Q400 vil vi kunne se LN-WDE i lufta iløpet av Feb08. A/B/C/D vil kanskje være klar og moddet til Q400NG når sommerprogrammet starter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]() Quote:
Quote:
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
A/B/C/D er ferdig modifisert til et høyere nivå enn det WDE er, selv om WDE er ny fra fabrikken. Samme endringene skal WDE gjennom når den kommer fra Canada. Slik jeg har forstått det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2007
Posts: 157
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
Ja, muligens det er slik i Danmark, men i Norge så har media vist bilder/film av både Dash8-100 og -300 fra Widerøe når de har snakket om Q400. Og passasjerene spør om de flyr Q400 selv om de er passasjer på -100 og -300. Så passasjerer generelt (bortsett fra de som flyr mye) har lite kontroll på hva de egentlig flyr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 172
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Der kan jeg ikke hjelpe deg, men det er nok en del "forbedringer" som følge av de uhellene som har vært. Et annet alternativ er at de fire første rett og slett byttes inn i mot 4 NG.
Dette vil helt sikkert ta lengre tid med mindre man får andre operatører til å "bytte plass i køen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
|
![]()
Kall oppgradert versjon av Q400 for Q500, så er problemet med markedets tillit løst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
En meget fornuftig avgjørelse som sikrer WF fortsatt vekst og utvikling!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Som høstet stor applaus i en fullsatt kantine i BOO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 172
|
![]()
Nå er WF logoen tilbake på Bombardier Q400 sidene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 238
|
![]()
noen som har rykter ang. IC etter møtet i går?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Hvorfor må man modifisere en splitter ny maskin ( LN-WDE ) som kommer direkte fra fabrikken? Det høres utrolig ut. Det vil være en stor tabbe av SK/WF og returnere Q400 i trafikk. Da vil man få en tillitsknekk i markedet. Dette vil garantert bli sak i media. SGS TRD er forøvrig meget glade for at ruten TRD-CPH nå går når den skal....De er kjempefornøyde med Blue Line og deres F100.
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langkawi desember. | SudCaravelle | Reiseforum | 10 | 02-05-2015 13:45 |
Amerikanere i desember | hakon1gz | Flyforum | 1 | 11-11-2009 22:29 |
17 desember. | dash-7 | Flyforum | 3 | 13-12-2007 18:12 |
Desember 2006 | Hurum | Flyforum | 11 | 08-01-2007 19:33 |
17. desember | LN-GBM | Flyforum | 1 | 18-12-2005 21:59 |