![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er noen bilder fra den nye terminalen på Samui. Deisse er fra forrige ukes tur i Asia som deiblandt besto av en tur til Kho Samui.
Er den ikke fin?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
et til..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helt ny eller utvidelse av den gamle?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den gamle var stengt i hvertfall, og den lå 500-600 meter mot øst av rullebanen. De 2 forste bildene ar fra avgangs byggningen, det siste bilde er annkomst bygningen. Mulig de pusser opp den gamle delen.
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Takk, kan du si litt mere om denne plasen.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Nydelig. Jeg skal nedover i traktene om noen uker, kansje en tur ut til Koh Samui er tingen. Er det enklest å komme seg fra BKK til Koh Samui eller fra Singa?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bangkok air oppererer både fra bangkok flere genger daglig, men fra singapore kun en gang daglig. Men Beryaja airways flyr også til samui fra Singapore 2 ganger i uka. Har du ikke vert i sin før hadde jeg tatt turen dit først, en praktfull by!! Beryaja flyr også dit fra Kul, også en fantastisk by. Bangkok blir for masete og trang for min del!
Samui er en allrigt øy, men kan ikke samenlignes med de øyene som ligger rundt Phuket! Men vist du er på samui anbefaler jeg er tur til Kho Tao, en liten øy kun 1 tme med båt fra samui!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fotografier fra den nye utlandsdelen av terminalen på Årø | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 9 | 16-02-2013 17:43 |
Sniktitt på den nye terminalen i Alta | Gunnar | Flyforum | 42 | 25-09-2009 16:31 |
Den nye BGO-terminalen | ThePassenger | Flyforum | 22 | 05-07-2009 18:49 |
Den nye terminalen på Kvernberget | flyKSU | Flyforum | 3 | 24-03-2008 23:17 |
Skisse av den nye terminalen på Rygge! | Herlov | Flyforum | 8 | 30-06-2006 10:22 |