![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er vel nesten en hel uke siden sist, er det ikke?
![]() Dag 6 uten strøm. Ting normaliserer seg sakte. Lett å få tak i bensin i dag, i Lincolnton, over grensen til Georgia hadde de fått strøm i løpet av natta og hadde både bensin og null kø. Super’n var også åpen og hadde det meste utenom frossenvarer og batterier. Da jeg kom tilbake var det et arbeidslag i gang nedi veien, og de hadde allerede fått opp et par stolper. Så så snart linjeeieren får opp hub’en sin, blir det kanskje strøm hos oss også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Merkbart at folk rundt her har høstferie. Satser på å sette igjen Luigi og gå hjem via kjøttkakene på Frognerseteren. Best onsdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God onsdag fra München. Lufthansa frakta oss hit i går og selvsagt ble det en tur til oktoberfest. Det legges merke til i dag gitt. Klarte å finne et ikke altfor galt prisa leilighetshotell med ca 12 min med tbanen fra hbf og grei forbindelse til flyplassen og. Booka hotellet først uten å sjekke den biten så hadde flaks der. Blir vel fort øl i dag og. Fascinerende hvordan oktoberfest holder fast med cash only, hadde nok vært lettere for servitørene å gå rundt med en terminal enn å løpe rundt med masse cash men så er jo dette Tyskland. Heldigvis visste jeg dette fra før så gjeldsautomat som ikke tar haugevis av ekstra gebyrer ble brukt (i Tyskland er det best å bruke de som står tilknyttet en fysisk bank).Står jo en mengde av dem på området men de tar vel gjerne masse gebyr vil jeg tro. Euronet automatene har jeg også sett her, de skal man iallefall unngå.
Sent from my SM-S921B using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra kontoret. Bil for tog, siden jeg uansett måtte levere minstearving på ferie-SFO "offsite", og nok folk er på ferie til at den verste trafikken uteblir. Innspilling i kveld, også må jeg få løpt litt. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Fine 2k i dag også, sammen med de sedavnlige 9 etasjene med trapp opp fra garasjen så skaper dette apetitt til dagens ambassade-lunsj..
Ble lite søvn i natt på grunn av mye hosting, men denne generasjonen bruker ikke tre-dagere da det koster samfunnet skjorta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]() Quote:
Last edited by AndreasN; 02-10-2024 at 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
Oktoberfest er herlig, har alltid vært veldig heldig med været og tempraturen de gangene jeg har vært i München i den sammenheng, men det er jo ikke så veldig farlig inne i teltene riktignok. I morgen er det vel nasjonaldag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Hotel de Londres i Rimini. Staselig gammelt hotell beliggende på stranda og med en super ginbar liggende rett over veien. Spaavdelingen var under opppussing frem til i dag, så isteden bød de på gratis parkering. Passet meg helt fint. Er selvfølgelig lavsesong her, men ser ut til å være en del på langtidsopphold. Hyggelige hotellpriser og null problem med å få bord på restaurantene. På vei fra Modena ble det en tur innom Sant’Agata og Lamborghini-fabrikken og det lille museet som er der. Ble også noen timer i San Marino, så da kan det krysses av for et nytt land. Blir værende her et par dager, ingen store planer. Men tenkte å prøve meg på et forfriskende sjøbad.
![]() Lamborghini Miura, noe av det vakreste på fire hjul. ![]() San Marino |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdag fra Parkveien. Noen på IT tror visst at jeg har sluttet allerede, så nå har jeg mistet all tilgang. Da er det bare å vente til HQ våkner om noen timer... I det minste skinner solen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God dag fra Lillestrøm hvor jeg sitter og venter de obligatoriske 20 min etter influensavaksine. Greit å ikke dra med alle verdens suvenirer hjem i vinter. Ellers hjemmekontor. Og inspirert av LN-MOW får man ta den årlige testen av solcelleladere, oppsveivbare radioer, lykter og vannbeholdning. Ikke noen spøk å være best. Ha en best onsdag
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Oktoberfest er den største bedøvelsesmiddel-festivaliteten og dermed også den største dobbeltmoralske festivaliteten i Tyskland. I bresjen av det hele står CDU og sier de vil forby weed, mens de super neppå det verste dopet man kan ta (alkohol) og feirer med «Wiesn-Koks» (skal liksom være druesukker og mentol, er 9,5 av 10 ganger reint kokain) til de spyr og driter ut bakgatene - samtidig som de tafser på damer og banker kona si når de kommer hjem. Orker ikkeeeeeeeee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Og det BLIR en neste gang .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeppers! Da er det (snart) søndag igjen! | Bergern | Småprat | 0 | 25-10-2015 03:58 |
Nå er det snart hobbymesse på Voll igjen (30-31 oktober) | Lennart | Samlerhjørnet | 19 | 31-10-2010 11:15 |
AN 124 på Værnes igjen snart??? | LTH | Flyforum | 3 | 23-10-2005 20:22 |
Da var det (snart) mandag igjen ... | LN-MOW | Flyforum | 7 | 18-10-2004 23:22 |