![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! For 28 år siden tok DC-8-63 med meg til København på 10 års dagen min... I ettermiddag skal vi ta med oss vår 10 år gamle nevø til København på hans 10-års dag... Det er meldt liten/full storm i kveld - så M/S Crown of Scandinavia skal nok riste litt - men vi skal på broen ved utseiling - så da kommer det sikkert noen beroligende ord fra kapteinen... Ha en bedre fredag og enda bedre helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God fredag morgen. Her begynner året første "efterårsstorm" å avta (tror jeg) og når jeg titter ut vinduet ser jeg at alt som ikke var tungt eller satt fast i noe, som f.eks sykkler og skilt ikke lenger står oppreist. Vel nå er det på tide å komme seg på jobb snart før det ikveld blir en bedre middag med opphavet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Ikke mye storm her opp i nord. Derimot er det ganske kaldt. Gradestokken på jobb viser -11,5 grader så det er riktig så vinterlig i Alta for tiden. Mesteparten av dagen går til undervisning i geometri i et valgfagskurs for lærere.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen her 20nm syd for BLL !
Her siger gradestokken 11c og 17 sekundmeter middelvind ha en bedre weekend !
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Nå virker det som litt stille etter stormen her. Skal løye utover ettermiddagen også i Skagerak. Så EB kan berolige seg med at bølgehøyden faller til bare 2-3 meter! Det er jo for peanuts å regne. (Sjekk denne: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/skagerrak.htm).
Endelig fredag ja. Skal bli godt med en avslappende helg nå. Flere som tenker det samme kanskje?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God god fredag folkens!
VÆRET MÅLT KL 0850 MJF • 0° • Skiftende flau vind • Delvis skyet, snø • Lavtrykk Har sett lite til stormen her i Mosjøen, men vi venter i spenning! Har arbeidshelg så vi håper på det beste! Morgenflyene har gått på rute og alt ser bra ut i dag! Egil
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
www.lch78.net
|
![]()
og her litt lengere øst enn SK384 så viste gradestokken -0.7 grader i sted, mao litt varmere enn Alta
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
.. og her i Atlanta er tempen gaatt opp adskillig ...
Right Now for Alpharetta, GA Cloudy 13°C Feels Like 13°C Updated Oct 27 05:25 a.m. ET UV Index: 0 Low Wind: From SE at 8 km/h Humidity: 55% Pressure: 1015.9 mb. Dew Point: 4°C Visibility: 16.1 kilometers Staar foran en stor familiehelg .. gr. en liten familiebegivenhet forventes full invasjon ... kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til helgen er over. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Sigtuna!
Solen skiner även om det sägs att det skall komma en storm snart. Som den sökande man jag är har jag idag skickat in två ansökningar til olika arbeten. Vi får se vart de leder. Helgen blir lugn och avslappnande med en del flygning, thesis etc. Ha ett riktigt fint slut på veckan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen - dvs kveld i Gamlebyen i Oslo. Fridag benyttet til riving av gammelt kjøkken, koordinering av håndverkere etc.. Og quiz på jobben etter hvert. Og hvordan føles det å ha 4 forskjellige sjefer - godt spørsmål om noen spør meg. LOL. Men i morgen, lørdag, reiser jeg til Praha. Trip report følger. Jeg trenger en øl. Dvs jeg trenger 5 øl.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Praha ... var to karer fra Prag Airport Handling i klassen min denne uken .. knallfyrer!!
Freddag!! Herlig ... Pizza til middag .. sitter her med en Guinness i glasset og hoerer paa regnet utenfor. Naa blir det peiskos , NRK Nattradio og en god bok. Livet er herlig, dere! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 05-05-2006 12:16 |