![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God mandag. Barn er levert i både BHG og SFO, og jeg er klar for det som forhåpentligvis er siste uke med påtvunget hjemmekontor. Hvor det også blir et avbrekk med flytur nordover. Men i kveld skal jeg ut å drikke øl og se fotball. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen fra 15A på FS8906!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bodø. Ferdig med frokost hos Thon som var bra. Stusser imidlertid litt på dette med å kutte cappucino i sommerferien om en ønsker «bra betalende turister til landet». Fly via trd om to timer.
Fikk også sms om vaksinering og gikk glad og fornøyd inn og takket ha til tidspunktet. Slo meg ikke før etterpå at det faktisk er i morgen allerede. Da kan det jo hende at det blir tur med Kielfergen i sommer også om det kommer halv pris på oppgradering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen Forus,
tilbake på hovedkontoret et par dager før ny tur nordover onsdag. Det begynner å bli feriestille observerer jeg. Det er bra , for da får man kommet ajour med saker som har hopet seg opp gjennom første halvår. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God mandag fra Stavanger!
![]() Ellers blir det straks en fottur rundt omkring. Ha en fin start på uka! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
30040 hilser .. her er frokost overstått og morgenluren står for tur. Ser ut til å bli en fin dag, så da skal utegangen ryddes, teppet dras av og plankegulvet under lakkes og males. Så får vi håpe ettermiddagsbygene holder seg unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra bortekontoret. Her har man fått kontorert og ordnet ganske masse. På veien skulle jeg også toppe opp Speedbird med bensin. Hadde fyllt 60 liter i går allerede men var litt usikker på om den var full, så jeg suste innom med 20 liter. Helte i vei der jeg stod dypt i egne tanker. Innså aldri at tanken var proppfull før det begynt å lukte nokså kraftig bensin rundt bena mine. Nå er den ihvertfall helt fullstendig full. Så full at det nesten er vanskelig å skru igjen lokket. Fikk hjelp til å lufte styringen også så vi ikke lenger har 2 runder slark i rattet.
Nå sitter jeg og Pellefanten alene på bortekontoret og har en forum+fyrstekakepause. Ha en strålende dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 7 | 24-06-2021 18:11 |
God morgen fra 1395 | Someone | Flyforum | 14 | 11-06-2021 20:03 |
God torsdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 15 | 20-05-2021 18:51 |
God mandag fra 1395 | Someone | Flyforum | 5 | 10-05-2021 21:40 |
God mandag fra Incheon | jameson82 | Flyforum | 12 | 25-11-2013 17:40 |