![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Da har hverdagen innhentet oss igjen og arbeidsuka starter med grått vær og regn. Heldigvis ser det ut som det er ventet betraktelig bedre vær utover uka. Jeg satser på at det stemmer!
Her er man i gang med ukas eneste tidligvakt, og det er bare tre dager til langhelg igjen. Lever greit med det. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Barn er levert, og hjemmekontoret er fyrt opp. Fikk litt nedbør i dag morges også, og ser det er registrert nedbør på målestasjonen på Sem, hver eneste dag siden 9 mai....
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’moorgen! Her ventes det fine været og 32 grader, så det er best å komme tidlig igang med gjerdebeisingen. Har ca 50 liter stående klar, så vi får hvor langt det rekker.
Ellers scanner jeg på harde livet. Flybildenegativene er blandet inn med alle mulige andre motiver, så det er rene skattejakten. Mulig jeg poster litt i historieforumet etterhvert …. På radioen traller Zappa om en dame som heter Dinah Mo Hum og hennes problemer. Skikkelig frokostmusikk. ![]() Da får vi håpe jeg slipper unne heteslag i dag også …. Tuddelidu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Har du sagt A, så......
|
![]() |
![]() |