![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Verdens Ende. Gårsdagens tilvenning til ferie ble en stor suksess. Med 22 grader i vannet ble det mange og lange bad. Nå venter jeg på om det ernevø eller niese på to år som som våkner først...viktig å få lært opp unga i banankakespising før frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her var det oppstandelse blant barna alt for tidlig. Men da er det greit å vite at barnevaktene er på plass og vi snart «sjekker ut» for litt barnefri. Lunsj er booket på Theatercaféen og overnatting på the Thief. Dugnad kalles det. Satser på det blir bra. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 20-06-2020 at 06:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her går ferden nordover mot Lillehammer snart med NORD drevet av SJ i Premium klasse. Skal bli fint å prøve. Temperaturen ser ikke ut til å bli for kaldt heller. Ha en fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her har man overhørt en eller annen fest til nå. Er vel på tide å gi seg når klokken nærmer seg 07 ? Glad Raymond åpner byen igjen til kl 0300 så kanskje en del av festene drar dit.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - startet dagen med TV2 og mot i Brøstet og deretter har en gammel episode av Bonanza begynt. Frokost ligger i magen og Evergood lukter godt.
Hva denne dagen bringer til, vet jeg ikke noe om - derfor noe spennende vil skje. Ha en flott lørdag, helg og ferie til dere alle. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra skogkanten. Våknet behagelige 09.03 og eggbestillingene renner inn fra mine frokostkunder. Den rolige dagen er avlyst og vi starter med kjernefamilien på Tusenfryd så de avsluttende timene av et hageparty og til slutt hjem for å grille en 1,7 kilos indrefilet.
Høres ut som en plan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Sen morgen her nær Oslofjorden.
Sovet lenge (forsåvidt sent i seng og), men nå endelig kaffe, egg, reker m.m. Sydenlivet fortsetter i dag, bare avbrutt av noen små jobbeøkter. Last edited by Eirik; 21-06-2020 at 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 23 | 29-05-2020 21:41 |
Glad torsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 4 | 27-06-2019 09:49 |
Glad tirsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 17 | 25-06-2019 21:00 |
Glad lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 10 | 09-06-2018 15:11 |