![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen - her er det andre lyset i adventsstaken tent. Nespresso og mokkabønner er dagens kombo. Når det lysner går turen til Verdens Ende og et lite møte der ute. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra bølgene blå.
Her går det i nattskift, litt cola og julegave shopping til meg selv på nettet. SAR helikopteret eller Rescue 05 var på dekket vårt i går kveld. En stakkars som måtte til "veterinæren" for videre sjekk og oppfølging. Nå, snart frokost og rett til køys. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Frogner. Aldri feil når jeg blir servert fersk hummer når jeg kommer innom på besøk. Ute snør det og har blitt hvitt, men spørs vel om det varer. Familieselskap her i dag, så etterhvert brer vel ribbelukten seg utover huset. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det sove-lenge dag i dag, faktisk helt fram til klokka. Ni. Utomhus har vi blæst og regn, så deilig å kunne sitte inne å skue det hele fra innsiden.
Dagen byr på øvelseskjøring med minste tøtta og et besøk innom ex-svigerbeist. Ha en bra søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra LHRT5 - bare litt fisk og siste leg hjem etter 1.5 uker på reisefot.
Ha en fin dag med eller uten full English breakfast.
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God sondag fra Hong Kong. Venter på at de skal tenne adventslysene rundt havnen. Ble litt drøyt igår med nesten 42.000 skritt. Snublet over en global missekåring igår og det var også drøyt. Kom nært på deltagerne og flere var skremmende stygge.
Ha en god en med adventslys og uten skremmende misser.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Har sittet og puslet med litt julegaveplaner og drukket kaffe. Nå skal jeg benke meg ved TV'en. Ha en brillefin dag
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Straks igang med siste økt før langhelgen starter. Ser ut som at det blir en brukbar dag.
Cupfinale på pad'en - kaffe i koppen - fyr på peisen ... kunne vært verre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God ettermiddag. Har brukt ettermiddagen sammen med rekruttene. Mor i heimen leser til eksamen, så vi har gjort unna julegavehandelen.
Ser at mine tidligere sambygdinger fra vestlandet har gjort seg bemerket i hovedstaden i dag. Herlig humor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Her har man vært ute på farten i helga og har sannsynligvis reist med ferja fra Tau til Stavanger for siste gang. Snart åpner Ryfast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
26 flyvninger fra Oslo til Stavanger i dag. Ny rekord ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke uvanlig med en del ekstra kapasitet slike dager. Minnes dagen før Norge møtte England i 1992. Det gikk fly til London omtrent hver halvtime. Jeg handlet kun Dan Air-fly fra jeg kom på jobb klokken 6 til jeg gikk hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 11-08-2019 15:12 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 22-07-2019 07:58 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-05-2019 13:56 |