Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-02-2018, 07:13   #1
darkcho
ScanFlyer Gold

Default God fly-fredag

God fredag fra flytoget! En tur til Bodø på programmet før helgen kommer susende. Ha en flott dag!

Selvsagt med «Flypodden» på øret, laget av @fluxie!
Old 09-02-2018, 07:16   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God fly-fredag

God morgen fra Oberlech. Måtte starte med en dobbel espresso før jeg klarer bestemme meg for om jeg skal gå for omelett, eggerøre, speilegg, posjert egg til frokost. En kikk ut vinduet tyder på det blir en knall dag og jeg trolig må bytte til det mørke brilleglasset. Ha en fin dag

Old 09-02-2018, 07:59   #3
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Morn fra Forus. Kommet et stykke ned i dagens andre kaffekopp. Blir vel noen kopper til før det er helg tenker jeg. Ellers absolutt ingen ting planer for helgen og det passer meg egentlig helt perfekt. Sjekket også ut den nye podkasten i går. Bra potensiale er det definitivt. Litt justeringer må til men det kan fort bli moro!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 08:06   #4
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

God morgen fra Alfaset. En liten arbeidsdag igjen til helg.

Håper på akkurat passe arbeidsmengde i dag, før man kanskje kan snike seg unna en liten halvtime før (Jeg var her tross alt en halvtime tidligere, og sjefen tok toget til EB-land i går ettermiddag (ikke at hun ikke får med seg når vi stempler ut og inn, dog)).

Ettermiddagen/kvelden tilbringes i sentrum med litt middag og etter hvert underholdning i form av en gjeng bilopphøggere fra Toten. Eller: er vel bare han ene som faktisk har vært bilopphøgger, og nå er han pensjonert. Og han som synger er fra Hedmark. Nuvel. Blir sikkert moro

Ha en god fredag
Martin is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 08:08   #5
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Selvsagt med «Flypodden» på øret, laget av @fluxie!
For å ikke snakke om "O Store CK", som var grunnleggeren av dette forumet i sin tid
Martin is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 08:12   #6
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra Drammen. En rolig "kontoruke" avsluttes. Gledelige nyheten er at samtlige unger har i løpet av natten blitt friske etter forkjølelse og feber, så dette kan bli en god helg! Neste uke blir aktiviteten på reisefronten betydelig travlere.

Takk for hyggelig tilbakemeldinger angående Flypodden! Vi har helt klart litt å gå på, både på det tekniske og innholdsmessige. Ideen ble unnfanget på tirsdag, og innspilt på onsdag, så mengden research i innhold og teknikk var ganske liten.

Piloten har blitt så godt mottatt at vi satser på å få ut ny episode neste torsdag, og vi er allerede bedre forberedt både på innhold og teknikk! Håper vi høres igjen på torsdag!

Thomas
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 08:13   #7
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Guten morgen från Radisson Blu Scandinavia i DUS.

Blev en semi-fuktig kväll igår med en annan forumist som visade sig ha rummet bredvid mitt på hotellet. Idag går turen upp till Dortmund för ett par möten innan retur till Göteborg ikväll via CPH. Dagen avslutas på Landvetter Airport hotell då jag har en early bird flight imorgon också.
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 08:58   #8
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Oslo. Her ble dagen teknisk sett veldig mye bedre da jeg fikk SMS fra tannlegen om avlyst time pga sykdom, så da får man beholde visdomstennene litt lenger. På den annen side var jeg mentalt forberedt på det og vil bare ha det overstått.
Jaja, får man tid til en skitur på de 10 nye cm med snø som har kommet

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 09:10   #9
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God fredag fra hjemmekontoret, hadde egentlig tenkt meg på ski men da min forrige arbeidsgiver hadde noen flere oppgaver til meg så ble det jobbing. Men men alt er bedre enn å gå på NAV tenker jeg da. Jaja Nitimen er på i bakgrunnen så da får man bare fortsette. Selv om jeg skulle hatt noe frokost - hmm og mat er en liten mangel her i huset.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 10:27   #10
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God dag fra BGO. Nå går turen via ARN og ORD til Austin. Blir en del farting på turen, der jeg også skal en tur innom Santa Rosa og kanskje hilse på den yngre Pliny (øl). God helg!

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 11:10   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Lillestrøm. Sitter på kjøkkenet i gammelkåken og drikker kaffe mens en takstmann romsterer rundt ellers. Rørleggern forsvant ut rett i forkant så det bør bli bra.

Straks kommer fotomannen, så grønne detaljer, epler og fine såper er satt frem. Når han drar er vi "all set" for denne gang.

Elefanten romsterer rundt i nye kåken der han har fått en helt ny, og vesentlig bredere skuff.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 16:22   #12
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad fredag fra Ris. Gårsdagens togtur ble hyttetur med morgenflyet i dag tidlig fra Røros. Fra jeg gikk ut døren på hotellet til jeg gikk inn døren på flyplassen hadde det tatt 20 minutter med bagasje...å gå:-) Compact City

Nå venter det mat og vin.
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 17:59   #13
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God ettermiddag fra Snillfjord.

Brukbart vær på denne kanten. Her har man landet litt planer rundt henting av nyere bil neste uke, så det meste er på stell skulle jeg tro. Litt klesskift og liten trimtur utendørs etterpå nå, før kvelden senker seg for fullt her også.

I morgen skal man visstnok plotte kurs for Åfjord, for en sjelden dagstur. Kjøpskontrakt skal signeres, og bilen besiktiges, kanskje i motsatt rekkefølge..( selv om jeg kjenner bilen godt fra før ). Blir noen lapper å betale, men lånet/renta er gunstig, og bilen er i såpass god stand på alle måter at jeg ikke bekymrer meg noe over det.

En ypperlig aften ønskes!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 19:01   #14
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Hvor mange typer alkohol er lov å blande? Champers først, så GT, så surøl før maten, rødvin til maten, port til desserten og calvados til teen. Er det lov? Kanskje en whisky nå. Hmmm. Tunge valg.

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 20:50   #15
Tjab
Upgrade me....

Quote:
Originally Posted by Hickok View Post
Hvor mange typer alkohol er lov å blande? Champers først, så GT, så surøl før maten, rødvin til maten, port til desserten og calvados til teen. Er det lov? Kanskje en whisky nå. Hmmm. Tunge valg.

https://youtu.be/lIy1xfa1_hs

God helg

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 21:07   #16
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Hvor mange typer alkohol er lov å blande?
Intet forbud, men straffen kan være streng ...

Hau hau .. her i solskinnet har man grøftet litt så vi ikke før mer sølevann i brønnvannet. Får håpe det gjør susen.

Tre timer igjen til helgen. Skal bevilge meg en stor støyt skotsk myrvann til kvelds. Har fortjent det nå, synes jeg.

Spådd drittvær neste uka, så opprydningen på eiendommen etter vinteren får vente. Får konsentrere meg om OL pg fotball isteden.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 21:11   #17
KnutW
Speedbird Concorde

KnutW's Avatar

Quote:
Hvor mange typer alkohol er lov å blande? Champers først, så GT, så surøl før maten, rødvin til maten, port til desserten og calvados til teen. Er det lov? Kanskje en whisky nå.
Legg på et par Long Island ice tea og kvelden er i mål! God bedring og god helg!
KnutW is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2018, 21:48   #18
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God aften fra Stavanger. Dagen startet med sovelengedag til 07:00, deretter kontorering og skriving av reiseregninger på Sola samt feiring av en kollega som er blitt 60. Siden ble det rydding i gammelt ræl og papirer sammen med Ex'en. Fikk også klemt inn en hyggestund på Kvadtat med en av mine supre døtre. Nå er det mat, vin og øl mens Skavland surrer på tv'n.
Ha en super helg, forumister
Old 09-02-2018, 23:43   #19
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
God dag fra BGO. Nå går turen via ARN og ORD til Austin. Blir en del farting på turen, der jeg også skal en tur innom Santa Rosa og kanskje hilse på den yngre Pliny (øl). God helg!

Hils til Pliny - her er det fredags øl på fergekaia, lokal IPA i dag Hales Supergoose. Helgen blir litt på vent ettersom en svoger har komplikasjoner etter en operasjon - så det blir muligens en Portland tur

Posting Rules