![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Alt vel, men en koffert dukket ikke opp,først i tollen SFO... Selvfølgelig ikke her heller.Viste seg at den fortsatt på OSL, SK hadde ikke sendt den med vår LH til FRA, og heller ikke videre .
Den skal ha blitt sendt med LH til LAX i dag og videre , men ikke kommet ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Da varre freddan alt!
![]() Ellers ingen store planer for helgen annet enn å gjøre ferdig det siste før jul. Tenk bare en uke igjen snart! Deretter skal det bli helt innafor med to ukers ferie. Bare to uker til 744 i upper deck også nå. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Klar for kaffe med gamle sjefen min....før det blir hjemmekontor i lobbyen på Grand Central. Ha en topp fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra vestenfor!
Pakket og klar for fyll og fanteri. KL 1146 eller noe bør forberede seg, for her skal en etterlengtet helg feires. Noen restauranttips for lunch og middag i Amsterdam en lørdag midt i desember? Strøken helgestart ønskes ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 15-12-2017 at 06:28. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God fredag fra Groruddalen helgen starter kl 13:00 i dag og da er bare 5 arbeidsdager igjen for 2017.
Sitter å planlegger noen ferieuker i mai/juni - enten på Mallorca eller til Kreta eller ?? - trenger noen tips for ferie i varmere strøk mai/juni (kun Europa) - etter 30 år i Spanke miljøer, så er det vel greit å bytte litt på opplevelser. Ha en flott helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen.en fra SK1314. Kjenner at det å kjøpe runder med rødvinsflasker kanskje ikke er det lurest når man har en flight 0740 dagen etterpå. Blitt litt mindre lurvete etter en dusj og en liten matbit i loungen.
Takk for et flott julebord og ønsker alle en flott dag! Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings gra Grønland. Kom meg heldigvis hjem fra julebord før midnatt, så formen er sånn nogenlunde... Straks klar for eksternt møte på beste vestkant. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredagsmorgen - kom hjem sent i går kveld etter årets siste (håper jeg) arbeidsreise.
Ha en god fredag, med eller uten hangover!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra r11 (?) retning Skien. Her skal man til Stavern av alle steder for et jobbintervju. Et julebord i kveld så det blir en lang dag. Hjelper ikke at jeg knapt sov i natt. Jetlaggen sier at midnatt er en fin tid å våkne på for da er det 7 i Hong Kong. Men men gjør ingenting. Klarte å halvsove litt og tog er en fin sak å ta. Håper alle kom seg etter julebord.
![]() Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. På vei til jobb for en liten innsats før det bærer løs med et nytt julebord i kveld. Her sitter nok akevitten litt løsere, så blir spennende å se om gårsdagens funket som oppvarming eller ei. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra IFI. Siste dag her før man tar juleferie. Tydelig at de griller ting over åpen flamme på dette Grilleriet da jeg ble nærmest jagd i dusjen da jeg kom hjem pga røyklukt
![]() Ellers blir det semestersluttfest i studentkjelleren i dag. Der har jeg bonger nok til åtte gratis øl. Noe juleselskap i morgen blir det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. vekkerbeagelen slo til på slaget seks, så da var det ingen bønn. Ut i mørket og dagen var i gang ...
Ingen julebord her, men guttungen fyller 21 i morgen så da blir det utflukt til ett eller annet lokalt etablissament for å sjekke om legitimasjonen virker .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Vi skal et par tre fra naboforumet til AMS i helgen og. Kanskje vi sees? Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flydiot
|
![]()
Hei fra Romerike, nå går ferden til OSL og videre til AMS for øl og moro i helga!!
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Indianapolis. Står og venter på flybussen for å komme meg hjem til Norge via EWR. Jaggu ble det ikke seier i går også. Hadde jeg sett hver kamp hadde det gått hele veien!
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Lillestrøm. Hjemme etter hva som tross alt var en rimelig bra opplevelse på SAS PLUS fra EWR. Sov mye av tiden.
Reisefølget var overbevist om at det var en "MYE BEDRE IDE" å sitte og drikke vin og se på filmer hele natten, og så ta en powernap etter hun kom hjem. Vel hun kjørte på, lo av sovingen min og passet ut 40 min før landing. Fikk stablet henne hjem og selv nå klarer jeg ikke vekke henne uten at hun skriker og spreller. ![]() Får ta med meg Elefanten og ramle opp til Bestemor og spise litt stekte komper. Det er også en stillingsutlysning på gang som "Deltids-elg i Las Vegas i Januar". Konkurransedyktige vilkår og mye tryllesmudi. Vi skal henge opp plakater nå. Ha en fin en
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flydiot
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
'Lytt til erfarne fjellfolk' ... men ser det er flere versjoner der ute.
![]() Hverken elefnater og kvinnfolk hører på oss gutta ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 18 | 28-12-2016 15:37 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 19 | 22-12-2015 00:01 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2015 19:00 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 20 | 17-04-2014 21:07 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 22 | 24-12-2011 23:51 |