![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Stille og rolig i heimen, treet er pyntet og lyser fantastisk opp. Klar for en treningsøkt før vi fyller huset med de beste. Ha en herlig og sosial lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Osl-ekspressen. Mileagerun venter. Galskap på denne tiden på en lørdag men sov nå til klokka ringte. Nytt bekjentskap denne bussen men har den 3 min hjemmenifra.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Her står LN-RPR klar til å ta meg til Oslo, før turen går videre til Stockholm, Hong Kong(23t stopp), Singapore og Krabi. Ha en super helg folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her har vi alt spist frokost før vi nå har benket oss foran boksen. Julebord med gutta i kveld, og siden jeg har ansvar for maten er det litt som må gjøres i ettermiddag. Har vel ikke vondt av en ettermiddagslur heller. Kone og barn sendes ut av byen. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Passkontroll på Osl er ingen spøk...køen står nå tilbake til pizzahut... kun en person på vakt sa NOKAS vekteren...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Her er man igang med dagen som etterhvert fører til BA763. Mor og far tar seg en miniminiferie til den britiske hovedstaden mens arvingen blir passet på av de gamle. Hjem imorgen. Ha en effektiv lørdag! Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Besøk hos de gamle. Inn til Oslo igjen i ettermiddag for en Sushi-kveld med venner. Ha en strålende helg!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bussing på LHR selv om vi havna på en gate? Trodde de ikke hadde helt egne innenriksgater men var vel der vi havna.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Bogota. Fyyyyyy flate, dette hotellet er sjef (Casa Medina). Men merker rimelig godt at jeg har reist rett fra jungelen - med luft så tykk at den kan smøres på brødskiva - og opp til 2600 meter i kjøligere Bogota.
Våkner om natta og må ligge å bare puste. Men det går fint. Nå må jeg vel mest ut og få meg en liten rusletur i området. Så får vi ta Museo de Oro imorgen. Ha en fjong en
![]() |
#10 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God ettermiddag fra London. Fin flight inn med SAS i går ettermiddag. Hyggelig innsjekk på Hilton Park Lane og. Oppgradert til 85m2 suite i 27. Etg, så jeg er happy
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Sola skinner...nei, nedbøren faller og akkurat i form av regn etter 3 dager med hvit nedbør. Litt regn i kveld og noe i morgen før det igjen kommer hvitt på mandag, og slik går no dagan.... En liten dose huslige plikter er i mål, en pizza med pepperoni er spist og nå lyder julemusikk i huset, mens en vurderer hva en skal gjøre resten av kvelden. Spørs om en tar det pent og nyter litt nyheter før en film etc. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God ettermiddag fra Skwikw - hvor sneen er hvit og nylagt, svømmebassenget er vått og varmt utendørs. Det er fyr på peisen, I kjølseskapet star en Growler fra det locale bryggeriet med en aldeles utmerket Lokal IPA. Deilig med en rolig lørdag foran peisen, med en god bok etter en meget hektisk uke med laaange dager foran PC'en som resulterte I et 500 siders dokument. Ha en fin dag med eller uten peis.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'æfta. Travel dag i løvets tegn. Nå ligger det en haug høyere enn meg og venter på at brenningsforbudet blir opphevet.
Nå er det vondt i ben og armer. Ikke vant til slike bevegelser. Får ta et par småøl og se om det hjelper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Sitter nå ute og gleder meg til gressklipper gjengen kommer neste gang og freser over plen og ugress med moderne utstyr så jeg slipper å velte meg av sofaen. Betaling går på auto-pay så det er ikke annet å gjøre enn å skifte kanal på TVn og sende en tanke til Atlanta hvor det rakes i løvets tegn. Huttetu LN-MOW, du er et bedre menneske enn meg ja. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
LN-MOW er et av de beste menneskene som finnes, faktisk.
På høyde med de beste i utlandet
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Haha .. ja, dere kan få sagt det. Arbeidet utendørs gjør jeg faktisk med glede. Å surre rundt ute med bikkjene herjende rundt er god terapi. Innearbeide derimot foretas av MollyMaid på autopay ...
![]() Da er jeg ferdig med 'Okkupert'. Når kommer sesong 2? Kan da ikke slutte slik? LN-RTP - ligger på Netflix (occupied) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Joda, bra kar han der. Han har sendt meg noen charter turister som har vært fine folk og jeg lovet LN-MOW både kyss og klem, men han er sjenert og takket nei. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Åhhhh ... dere ass .......
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Av og til treffes vi i stua eller utafor men dette funker egentlig. Netflix har noen fine, dronningen i England var veldig godt laget. Crown heter den? Vi så alle episodene på noen dager. Også et par andre serier fikk jeg dilla på, Westworld på HBO er bra, men liker bedre å lese og drikke, skjønt ikke samtidig. Leser nå Hard Landing, om flybransjen i USA etter de-reguleringen. Har levd min karriere i den tiden og kjenner igjen mye og alt. Jobbet gjennom Lorenzo tiden, Crandall tiden og vært både here og der som er godt beskrevet i boka. Regner med at du har lest den Andreas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy saturday | EB | Flyforum | 19 | 25-06-2016 18:12 |
Happy saturday:-) | EB | Flyforum | 18 | 17-04-2016 22:42 |
Onsdag - little saturday | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 26-11-2015 11:20 |