![]() |
|
![]() |
#21 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Detta vil jeg væme på og... hvem flyr med hva tru? Jeg trenger sååårt grunnpoeng, så må fly Star....
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God tur!!!! ![]() Evt kan du bare gjøre som oss andre og fly BA. Avreise 11.45 fra Oslo. Lander 18.15 i SEA. 2-3 timer med øl & bøll, så køya og ready for Mimosa-frokost med Tommy (med mindre han har med tiger)
![]() |
![]() |
#23 | |
Flydiot
|
![]() Quote:
Haha, bra forklart ![]() ![]() Tore Bytta nick fra Snowman OSL Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Flydiot
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det er Ganske sjelden at en er uenig med en Fnat, men som nærmest en del av interiøret på LH 490 / 491 som blir beskrevet over, er jeg denne gang ikke enig med Hr Fnate. Nå bor jeg bak I bussen (I motsetning til FnatClass) og Lufthansa har et solid product til Vest Kysten, som mot normalt I bransjen har blitt forberedt det siste året. Det er 2 varme måltider (inkludert) med valg mellom 2 retter til begge måltidene. Varm rettene har vokst og det er en gjennomført service. I det siste har det ligget en 0.5 Liter flaske med vann i stol lommen, slik en gjenkjenner fra ymse Economy PlussnessExtra med mere. Ja man må tidlig opp - men du slipper unna en ekstra sikkerhets kontroll, men noen liker sikkert det bedre, selv foretrekker jeg å stå opp tidlig nyte en espresso og slippe å demontere håndbagasjen.
Ja en kommer tidlig frem til Seattle, noe jeg foretrekker, siden jeg kommer hjem til Kone og 8 poter. En skjønner jo at med Renton som destinasjon (første gang noen noensinne har valgt Renton som destinasjon !!) har man langt større problemer enn JetLag - det er som å dra på tur til Årjeng (en av attraksjonene er nettopp IKEA i Renton - tjo!!)
![]() |
#28 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Årjäng har trollet da, dc-8-63
![]()
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg flyr *A har heller ingen problem med jetlag eller å være våken 24 timer +
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flydiot
|
![]()
Best EB opptjening får man kanskje ved å fly SK til LAX og UA videre? Eller er det like greit med SK til SFO og UA resten?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Spøk til side:
Air Canada er vel også et alternativ? Fjong Dreamliner fra Køben til Toronto. Pre-clearance der og E190 videre. Om du fly business er 1A på E190'en helt panser. Jeg fløy denne ruten i September og var stålfornøyd. Om du flyr Eco er vel kanskje SAS via LAX best. Pga Plusgrade upgrades og det der. Men litt dårlige flytider. Særlig på vei hjem. Bort er vel greit. Styr milevis unna Brussels. Har fløyet dem 2 ganger i discounted business og fått nøyaktig 0 ekstrapoeng og 0 grunnpoeng. Har klaget til SAS men får vite at billettklassene de bruker ikke kvalifiserer til Eurobonuspoeng.
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flydiot
|
![]()
Har ikke leita mye sjøl, men hvem gir hvilke poeng i biz? Dette blir betalt tur, så et visst utbytte er interessant
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er vel ikke mange som gir mer enn 100% på billige C-billetter. Rop ut om du finner noe, hvis ikke blir det å bruke en CT som er i ferd med å gå ut som jeg ikke får brukt på noe annet for min del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg er også fristet..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Etter reglene må vel returen være innen utgangen av året, men det er et smutthull med å bestille online på sas.no - dog ingen endringer mulig etter årsskiftet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor mange er påmeldt og hva er max antall? Er i tenkeboksen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA Julebord 2010 -- 21.-24. januar | Tommy777 | Flyforum | 95 | 12-01-2010 21:23 |
Julebord - Seattle '08 | LN-MOW | TripReports | 13 | 05-02-2008 17:50 |
The Julebord (Seattle) | dc-8-63 | Flyforum | 52 | 23-01-2008 22:09 |
Julebord i Seattle | LN-FHU | Flyforum | 260 | 18-01-2008 08:01 |