![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
Location: Drammen
Posts: 853
|
![]()
http://www.tu.no/artikler/airbus-dro...ign=newsletter.
Teknisk ukeblad har en artikkel omkring et norsk system for testing av skader på de nye flyene bygget med komposittmaterialer, men hvor Airbus gikk for sitt eget billigere system. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2009
Location: Haugesund
Posts: 1,613
|
![]()
Blir vel enda en faktor å tenke på når disse flyene skal skrapes, en vesentlig faktor vedr inntjening går bort når de ikke kan hente ut cola bokser lenger. Det blir vel en kostnad å bli kvitt avfallet fra skroget, om det ikke kan gjenvinnes på en fornuftig måte?
Kanskje realiteten blir at flyene holder seg lenger i lufta ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Det kan vel males opp og brukes som filling i annen materiale
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor blir ikke flyprisene lavere? | LN-MOW | Flyforum | 35 | 08-04-2015 17:49 |
Mobilbilder blir ikke nødvendigvis dårlige... | gilera | Bilder & foto | 11 | 25-09-2011 01:51 |
To elefanter blir ikke til èn tiger | imm | Flyforum | 3 | 27-05-2010 18:27 |
Bulker på LN-BRI | LN-TIB | Flyteknisk forum | 15 | 11-11-2009 20:02 |
Stordulykken blir ikke løst! | Aleksander Maaland | Flyforum | 0 | 18-10-2009 09:13 |