![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Klar for en ny treningsøkt før arbeidsdagen fortsetter ute hos kunder i hele dag. Ha en fin torsdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - delvis småkjølig minus 3 - sort himmel og delvis månen oppe på himmelen.
Nå må man jobbe - kaffen er nytraktet fra kaffemaskinen - det dufter godt denne morgen av kaffekoppen. Ha en flott flyprat dag ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. Snart hjøres loungen til et uttrykt sted før freden går til frankfurt og Dubai. Andre etg i 747-400 venter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Fortsatt mørkt ute på Prærien. Ennå litt redusert, men siden jeg uansett må ut av huset noen timer i kveld siden kona skal ha venninner på besøk så tenkte jeg prøve meg på en treningstur på ski. Så får jeg håpe jeg hoster litt mindre enn en viss Sundby. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen torsdag fra Sola. Her temperatur +2 og det er lett dryss av hvitt pulver fra himmelen. Tror at også denne dagen blir av det rolige slaget. Lunsjen skal tilbringes på en eller annen restaurant sammen med broderen som er på dags besøk i området. Da blir det å fyre hverandre opp om at vi snart må på ny tur
![]() Ellers ser jeg ikke direkte fram til helgen, for all kosen med mat og god drikke er avlyst for min del pga slankeprosjekt 01-2016. Foreløpig går det rett vei men vi får nå snakkes om halvannen uke til......... Vell folkens, ha en glitrende flott dag da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Her er det opp tidlig, få ungene ut av huset og på skole før det er å begynne på å gjøre ca ingenting! Friuke må skjønne! Men med tanke på at det kommer noe hvitt pulver ned fra himmelen, så kam kanskje en tur til Sola vurderes dersom det hvite blir liggende! Quote:
![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Nittedal
Her får man se en flott soloppgang som sammen med -4 gjør det til en vakker dag. Poden greide å dra på seg en forkjølelse, så i dag er det min tur å holde fortet hjemme. Så blir litt blanding av hjemmekontor og sykt barn dag. Egentlig helt greit å ta en hjemmedag, så har en faktisk mulighet til å få gjort unna en del saker som fort blir nedprioritert når en sitter på kontoret med alle forstyrrelser og slikt. En god dag ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Playa de Fnat Americas. Innlosjert på stamhotellet og et par dager med "de gamle" venter.
Får vel vurdere å komme meg opp av senga Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Straks klart for lunsj, men da må man bevege seg 46 meter langs gata her. Det gjør godt for helsen! Ha en fin-fin torsdag. Snart helg, sannelig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Break in skandale news her: Do-rekere observert på LH fra Oslo til Fra! Hva vil bli det neste? Heldigvis fortsatt champis i baren i Sen lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... Synkende temperatur igjen her vestsørøstpå. Sol og fint vil imidlertid gjøre det ok på dagtid.
Ukens andre arbeidsdag blir den siste. Helt ok det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra MUC. Sludd/snø og 2 grader her. Forholdsvis smertefri tur ned med SK4759 i formiddag. Gikk greit å reise alene med to par ski og to kofferter. Eneste "hikken" var at automaten ikke ville printe tagger, men det var lite kø i gullskranken så det gikk greit. Sannsynligvis fordi jeg hadde forhåndsbetalt for en ekstra bagasje. Kan forøvrig også melde at LN-RRE har fått Recaro-setene.
![]() Akkurat kommet tilbake til MUC etter en tur inn til byen, venter bare på Pappa som kommer inn med UX fra MAD, så blir det å sette kursen mot Kitzbühel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Huff. Denne dagen gikk fort. Nytt forsøk i morgen. God kveld.
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra MIA. Fortsatt noen timers flight sørover før jeg sjekker inn på Blåskjeggs slott sent i kveld.
Ha en god en alle som er ute på eventyr.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du får hilse Mia da... hun er sikkert gretten
![]()
![]() |
|
|
![]() |