![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Da ser det ut til at South African Airways datterselskap skal få komme inn i varmen hos *A, da ikke medlem, men nestenmedlem!?!
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da er det mulig med håp for at Eurowings etterhvert blir med? De vil jo etterhvert bli veldig store i Europa.
Er jo endel tradisjonelle selskap med LCCer etterhvert, hvor datterselskapene jo ikke er med i alliansen, selv om de deler bonusprogram med "mor" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut som at Star Alliance knytter seg til noen utvalgte LCC's og hybrid-carriers for å dekke større områder enn der hvor de flyr selv.
Quote:
http://www.staralliance.com/en/news-...ticleId=606874 EDIT: trodde jeg var først ute..... ![]() Last edited by RIBRO; 10-12-2015 at 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper Silkair nå blir tilknyttet Star Alliance. Det er et selskap jeg har reist mye med, men aldri fått poeng på. Likevel har jeg noen ganger fått priority boarding som Ebg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Slik jeg forstår det så begynner jo nå Singapore Airlines og bruke LCCene sine selv mer aktivt til og feede egne ruter, så kanskje vi ser Scoot og Tigerair som endel av denne ordningen Men ser jo etterhvert en økende grad at de tradisjonelle selskapene benytter seg av LCCer for feed. Nylig så vi f.eks Finnair inngå codeshare avtale med Jetstar Asia (Jetstar sitt selskap i Singapore) for feed in til SIN, og Emirates har allerede endel feed fra dem på sine mange flighter fra SIN. Noe som CAPA trakk frem i en analyse for ike lenge siden http://centreforaviation.com/analysi...nations-250926 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Nå ønsker Air India å innlemme Air India Express og sitt Air India Regional-selskap inn i Connecting Partner Model.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
UA med B764 og Star Alliance | ENGM 911 | Bilder & foto | 14 | 14-11-2012 18:23 |
Er Widerøe med i Star Alliance? | Doll | Reiseforum | 15 | 21-07-2012 20:44 |
EuroBonusopptjening med Star Alliance. | orhel | Reiseforum | 4 | 18-12-2010 11:01 |
Ut på tur med Star Alliance | LN-FOC | TripReports | 7 | 09-02-2010 22:37 |
Er TAP med i star alliance ? | TigerBlack | Flyforum | 6 | 22-03-2005 06:24 |