![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Sol her i hovedstaden, men noen skyer rundt omkring lurer. Bare noen småting og fikse før SK459 tar oss til CPH, på første etappen mot ATH. Siden det er lite fristende og begynne ferien med fly som går 06 så la vi heller inn et stopp i København. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i Oslo - litt små kjøligst i natt - en morgen temperatur på om lag 8-9- grader, er ikke noe å rope hurra på.
Men allikevel ha en god helg, ferie osv - bare å ta det rolig fremover ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra R10 inn hjå Tigerstaden. Ser det er bra tjukt med feriefolk her. Det er også min siste dag før 4 uker ferie.
Desverre ble jeg inspirert av noen som sendte bilder av seg selv og vinglass, så jeg endte opp med å drikke vin selv... ... en hel flaske av @EB sine utmerkede vintips... alene på en torsdag. #singelliv Ha en fin en
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Regn og grått denne dagen, men helgen skal visstnok bli bra ryktes det. Ble en heller sen natt til 01.00 ved å følge XC482 mellom TRD-AYT. Med sydenturistene vel fremme på både AYT og deretter Alanya så får jeg konsentrere meg om å våkne ordentlig. Litt frokost og kald/varm drikke fikser nok biffen. Ha en strålende dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra vestenfor vest!
Nattvakter over for denne gang; Let the helg begin! Et glass hvitt nytes med research på både her og der før det blir noen timer på øyet. Ha en glattslepen hælj!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Straks komme meg opp for å pakke for en mnd litt rundt omkring og så satse på å komme seg avgårde før verste trafikken. Hva er mest effektive omkjøringen på E18 til Vestfold om dagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Oslo
Trøtt i trynet, men skal bare jobbe til 04 i natt så det går vel... Raskeste omkjøring på E18 er vel forhåpentligvis nettopp E18 fra i dag...
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra et grått Trondheim
Det skal være lovt bedring utover dagen , så får man bare vente å se. Blir kanskje en kjapp tur på Fosen for å lever kidsa i morgen, slik at mor og far kan komme seg på fest ![]() ![]() I kveld blir det vel litt indretjeneste vil jeg tro, samt jeg må huske på å tine 5 kg kongekrabbe til i morgen.Til dette skal det avnytes div. Chablis, og kun Grand Cru ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra Asker. Sol og 18 grader i følge termometeret i bilen. Planene for ettermiddagen er å være TT-transport for en kusine med skadet ben, ellers blir det vel å nyte det sommerlige været.
Lillestrøm og Norges Varemesse står på programmet for helga ![]() God fredag og helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Får vel plassere smuglerwhisky i hylla og rydde litt etter ankomsten i går. Ellers lite på tapetet - en slik dag som trolig bare går bort i surr. Men får vel testet Chabils fra taxfree og noe sjømat. Kurant nok. Ha en fin-fin fredag. Mandag starter 4 uker og 2,5 dag med jobbing, før den skikkelige ferien begynner onsdag 29. juli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Tananger
Om ca en time så hiver man seg i en taxi og setter nesen mot asfaltstripen borti høgget. Før man skal sitte i HB-JJA i noen timer. Ble dessverre BN4 på meg ved OLCI i går, har allerede tilbragt tid i skammekroken for den der, må skjerpe meg på hjemreisen! I morgen blir det ny tur, i en -705 og en E90 til et sted jeg har vært en gang før. Gleder meg! Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jøss .. mye folk i Houston eller omegn i helgen ...
G'morgen! Her er vi allerede over 25 grader, så airconditionen jobber på høygear. Ikke usannsynlig at det smeller litt i kveld igjen. Siste arbeidsdag før nok en langhelg. Blir godt med en tredagers nå. Busker må kuttes og ved må hugges. Men mulig jeg utsetter det til det blir litt kjøligere.... Ted 2 i kveld etter begjæring fra guttungen. Ingenting som en teddybjørn med 'potty mouth' ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra tiggerstaden. Uvant å gå så tidlig fra jobb at jeg ikke må bruke nøkkelkort for å komme meg ut. Nå er det skikkelig helg og jeg skal kun jobbe for meg selv og ikke for jobben.
Kjøpte med meg 2 poloskjorter fra Cape Canaveral som ser nesten like ut. Den store forskjellen er logoen. Den ene sier NASA mens den andre sier Spacex. Får høre at den med Spacex er "dødskul", mens ingen har kommentert den med NASA. Merkelig når de er så like. Ha en god en alle som lurer på livets underfundigheter.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Og så synes de bare det var litt kleint å påpeke ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra BGO!
Nå skal kvelden nytes med god mat og drikke. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
|