![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Det står noe om at gullkort fra andre Star Alliance selskaper ikke gjelder, så det kan vel tyde på at det er tilsiktet at EBG skal ha tilgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kom gjerne med tilbakemelding på om det fungerer eller ikke:-)
![]() |
#83 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ja, samme mld jeg fikk i går. Skulle oppdateres natt til mandag datasystemet sa han ansv med det røde armbåndet...
Jeg reiste også i Go og fikk opp i appen at Fast Track var tilgjengelig. De i innsjekkingen der sa også at det blir for EBG. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastiske nyheter! Nå ble jeg glad. Blir utrolig spennende å se hvor effektiv FastTracken blir med masse innlandspax.
Men dette er et stort glis fra meg. Hadde 20 min i kø på fredag på OSL! No mooore! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Ved innsjekk på OSL nå akkurat fikk jeg beskjed om at det ikke var fasttrack for innenriks..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Prøvde ikke nei, hadde ikke tid til å risikere avvisning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen som tilfeldigvis har sett om BA-logoen har dukket opp på skiltet over inngangen enda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ryktet sier at DY også skal ha til sine flex-kunder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reiste med pluss i går, funka kjempefint, gikk veldig kjapt og lite kø!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette skal bli spennende å følge med på. De fleste steder er jo Fast Track bare noe man får for at man skal føle at man får noe igjen for den dyre billetten. Det tar jo akkurat like lang tid i Fast Track som Slow Track når så og si alle har muligheten til å gå på Fast Track.
Når jeg skal reise fra Gardermoen til Sola på ettermiddagen har jeg alltid dyreste billett slik at jeg kan flytte avganger frem og tilbake. Og det har de fleste andre som er på Garmermoen på ettermiddagstid også. Vi får se hvordan det blir når Fast Track blir godt kjent blant alle oss som reiser i jobben.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
DY har hatt det lenge. Det var bl.a. DY-logoen på skiltet ved Fast Track-inngangen som fikk meg til å lure på hvorfor f.eks. ikke BA hadde det (et selskap jeg på en måte forventet meg tilby det før DY), og videre spurte BA via Twitter, og fikk til svar at Fast Track var en av stasjonssjefens viktigste prioriteringer. Det var i påsken 2012.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Funka som bare det i går ettermiddag i halv fire-tida, det er en egen "kø"/leser for innenlands til høyre for utenlands. Det var ingen i domestic-køen og vi dro forbi en tre-fire stk. som somla i international-køen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje det kommer en egen fast track for innenriks. Jeg saa nylig at DY ogsaa gir adgang til Fast Track for Full Flex kunder paa Arlanda. Sikkert et lurt trekk for aa kapre forretningsreisende.
Paa OSL gir Brussels Airlines adgang til Fast track for Business og Flex Passasjerer. Det er hyggelig naar Brussels plasserer passasjerer med interkontinental fobindelse i flex til/fra Brussel og dermed faar Fast Track adgang, selv om man kjoeper oekonomibillett.
![]() |
#97 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg ukas første tur fra OSL og det var jammen meg en hyggelig overraskelse å få benytte fast track med GO billett og EBG! Det er faktisk delt opp i innenriks og utenriks fastrack nå, skiltet til hhv venstre og høyre, og det var egne scannere og egne sikkerhetssluser for disse.
Nytt for meg er disse kassene man må putte alt i a la ARN, samt at det er er mindre plass å samle sammen sakene og legge alt på plass eterpå. Det krever vel bare mer drilling på Clooney rutiner i sikkerhetskontrollen ![]() Nå sitter jeg i Upper Crust loungen og venter bare på SAS sin neste innenriks nyhet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har delte erfaringer med fasttrack på OSL, men i det siste har det fungert veldig godt.
Var forøvrig svært glad for biz-insjekk og fasttrack på JFK i mai. Reiste med AF. Gjennom hele sulamitten og i loungen på et snaut kvarter. Sparte nok bortimot halvannen time på det.
![]() |
#99 |
Eurobonus Diamond
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Legal Eagle
|
![]() Quote:
![]() ![]() Last edited by RWY 24; 05-09-2013 at 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
For lite refuel kapasitet på OSL? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 3 | 07-05-2019 07:41 |
SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL | Bacardi | Flyforum | 243 | 26-01-2016 19:44 |
Fasttrack på OSL med BA biz? | ToreD | Reiseforum | 13 | 02-08-2014 21:39 |
OSL-EVE kapasitet | jameson82 | Småprat | 6 | 28-06-2014 21:08 |
Lufthansa Fasttrack OSL | Superhai | Reiseforum | 175 | 14-01-2013 06:27 |