![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Til og med business-seter... Tuller han med journalisten?
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/10/29/516557.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Han lirer jo av seg så mye rart... Men tiden vil vise, business class det tviler jeg på uansett...
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]() Quote:
Havde han sagt 100 Euro så ja... --- Der skrives at han kigger på A380... selv med 1000 sæder kan det vel næppe lade sig gøre for 10 euro..... No go for mig Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Rett skal være rett, det er snakk om 10EUR uten skatter og avgifter, så den totale prisen vil evt. komme tett oppunder 1000NOK.
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
|
![]()
Spiller liten rolle så lenge TFCer ikke tilfaller flyselskapet, med noen få unntak. Det er klart, de kan jo legge på verdens største fuel surcharge som en skatt og tjene penger den veien.
Nei, jeg tror ikke på EUR10 heller. Det blir ihvertfall ingen pris man selger flere enn en håndfull seter til (og det tror jeg blir en liten hånd også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Man skal ikke se bort fra at de kan klare det hvis de bruker samme modellen, med å fly til plasser som ligger litt i gokk, og stapper flyene fulle. men da vil de kun fåp med de mest prisbevisste paxen, noen bizklasse har jeg liten tro på. Og prisene må så lavt at de kan konkurrere med de laveste prisene til dinosaurene....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,432
|
![]()
Det MOL leker med her, er til tross for hans store ord intet nytt. Kun en lett modifisering av hva nettverksselskapene gjoer idag. Selv Stelios (easyjet-eieren) har innsett at et rent labvpris-konsept paa langrutene er bortimot umulig aa tjene penger paa, og det er det samme MOL sier her ved aa innroemme (ved aa snu det paa hodet) at man er avhengig av high yield-trafikk for aa faa det til aa gaa rundt.
MOL er flink til aa faa folk til aa tro at han tenker nytt, selv on han egentlig bare bruker gamle og velproevde metoder. Han er en dyktig medianisse. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
GFA9903 Gulf Air fra CPH til Atlanteren? | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-03-2013 15:43 |
Air Canada-pilot går berserk over Atlanteren | LN-KOG | Flyforum | 13 | 30-01-2008 22:35 |
Air Berlin vil standse Ryanair-tilskud | CK | Flyforum | 1 | 30-12-2004 09:09 |