![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Icelandair has decided to start operations to Toronto in Canada next spring. This will be in addtion to the Halifax flights and Icelandair is also considering services to Montreal, Winnipeg, Ottawa and St. John in Canada. This decision was taken following the completion of the new Open skies agreement signed by the Icelandic and Canadian authorities in Ottawa last week.
http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/search.main?search_table=general_aviation&sear ch=osl&search_field=datedesc&search_type=a ll&search_active=1
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spennende... Toronto har jo ikke vært noen suksess fra Skandinavia tidligere - men kanskje FI har den rette størrelsen på fly. Skal de feede Air Canada eller WestJet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
5 - 7 i uka skal det bli, sier dem.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men! Trafikkgrunnlaget til Icelandair blir liksom ikke det samme uten Skandinavia...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Spennende og gutsy av Icelandair.
Dette blir vel en 757-200 destinasjon, men hva skjer i så fall når 787 begynner å komme? Jeg har aldri helt oppfattet om 787 skal overta etter 757 eller om de skal fly side om side og jeg sliter med å se for meg at Reykjavik - Toronto er noen 787-destinasjon.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
men kanskje Osl er det
![]() Det var faktisk ikke ment som en spoek. Husk at Icelandair er 100% avhengi av transfer for sine intercontinentale ruter. Naturlig ekspansjon ville vaere nye ruter som ikke nodvendig vis gaar via Reykjavik. I alle fall tror jeg det! Rent teoretisk tror jeg ikke Iceland air ville hatt noe problemer med aa markedsfoere et direkte produkt under Icelandair merkenavnet i Skandinavia.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hva om ruten starter på Island via Oslo til Østen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
det er en annen sak, men til USA burde de ikke ha stoerre problemer. Jeg tror heller ikke det ville stoett paa problemer oest heller om ekspansjonen den veien kom etter at det var lansert ruter vestover.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Icelandair snakket vel om Japan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med A310 over dammen til Toronto | RJon | TripReports | 22 | 26-11-2018 20:57 |
Air Canada rouge med Toronto - Bergen - Toronto 07/08SEP18 | Trdfly | Flyforum | 6 | 09-09-2018 20:52 |
Air Canada til Toronto | EspenRR | Bilder & foto | 3 | 31-10-2011 04:42 |
Finnair med sommerrute til Toronto | jcnorway | Flyforum | 7 | 06-03-2010 02:22 |
Icalandair til Toronto | CK | Flyforum | 11 | 18-02-2008 17:37 |